۶ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۴

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

کاهش آسیب های اجتماعی با گسترش فرهنگ پیشگیری امکان پذیر است

کاهش آسیب های اجتماعی با گسترش فرهنگ پیشگیری امکان پذیر است

بندرعباس - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه با گسترش فرهنگ پیشگیری امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا کمالی زرکانی ضمن تاکید بر اثرگذاری فعالیت های فرهنگی – هنری گفت: هنر بواسطه استفاده از عناصر زیبایی می تواند تاثیر عمیق و شگرفی بر مخاطب بگذارد و به همین دلیل است که همیشه برای فرهنگ سازی عمومی در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر بهترین و سریع ترین گزینه است.

وی افزود: آسیب های اجتماعی گستره وسیعی را شامل می شود که در حوزه باید به صورت تخصصی پژوهش و آمارگیری های میدانی انجام و سپس بر اساس آن طرح اجرایی مناسب تدوین و اجرایی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد : اولویت بندی آسیب های اجتماعی از مهمترین بخش های تصمیم گیری است و بسیاری از ادارات و سازمان ها بر اساس ماموریت خود اولویت های متفاوتی را مدنظر قرار می دهند و این پراکندگی برنامه ها باعث کاهش تاثیرگذاری و ناقص شدن چرخه کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

گفتنی است : در این نشست ادارات و سازمان های مختلف فرهنگی – هنری استان هرمزگان طرح و پیشنهادات خود را ارائه کردند که پس از بررسی مقرر گردید طرح های انتخابی برای ارائه به وزارتخانه بازنگری و اصلاح نهایی شود.

کد خبر 5385379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha