۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۶

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش‌های الهی/ ۹دی روز افتخار است

انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش‌های الهی/ ۹دی روز افتخار است

سمنان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش‌های الهی بود، گفت: جوانان بسیجی و انقلابی به برکت انقلاب تحریم‌های دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی صبح پنجشنبه در همایش بزرگ پایوران سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام سمنان، با اشاره به چرایی شکل‌گیری انقلاب اسلامی، تاکید کرد: یکی از آرمان‌هایی که انقلاب اسلامی حول آن شکل گرفت در واقع احیای ارزش‌های الهی در جامعه بود.

وی با بیان اینکه یکی از هدف‌های انقلاب احیای ارزش‌های الهی برای طی مسیر انسان‌ها در آن به سمت سعادتمندی در آخرت محسوب می‌شود، افزود: در این مسیر و بعد از انقلاب اسلامی شاهد هستیم که چه دستاوردهای درخشانی برای ایران اسلامی به دست همین جوانان متدین و مؤمن و انقلابی رقم خورده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه جوانان ایرانی، بسیج و انقلابی توانسته با اراده شأن و با تکیه بر آرمان‌های انقلاب توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان را خنثی کنند، ابراز کرد: رشادت‌های دل‌بستگان انقلاب در دوران‌های مختلفی همچون دفاع مقدس، امروز نیز در جهاد علمی و تبیینی و جنگ نرم تداوم یافته است.

تویسرکانی با بیان اینکه بصیرت و هوشمندی مردم عامل حفظ انقلاب در برابر فتنه‌ها است که از سوی دشمنان یکی پس از دیگری بر ملت ما تحمیل می‌شوند، گفت: دشمنان به محضی که در یک جبهه شکست می‌خورند بار دیگر از جای دیگر هجوم خود را آغاز می‌کنند و باید هوشیار بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی دقیقاً همان ایستادگی بر آرمان‌های انقلابی و اسلامی ما است، افزود: دشمن از نقش محوری ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی در هراس است و سعی دارد که با فتنه انگیزی بین مردم و نظام اختلاف بیندازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، ۹ دی را روز افتخارآمیز دانست و تاکید کرد: اوج برنامه‌های ضدانقلاب داخلی و خارجی با بصیرت مردم خنثی شد و مردم یکبار دیگر نقش آفرینی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان کشتی بان انقلاب را درک کردند.

کد خبر 5387784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha