۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۵۳

در ساری؛

برپایی محفل شعر نگین سلیمان/دفاع از حریت هنر سردار سلیمانی است

 برپایی محفل شعر نگین سلیمان/دفاع از حریت هنر سردار سلیمانی است

ساری- مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران گفت: محفل شعر نگین سلیمان با عنوان روایت حبیب با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها برگزار شد.

حمیدرضا هراسانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه محفل شعر نگین سلیمان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ساری برگزار شد، افزود: این مراسم با حضور ۱۰ شاعر و سخنران برگزار شد.

وی برگزاری جشنواره‌های متعدد شعر به مناسبت هفته دفاع مقدس، بسیج و غیره را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: این شاعران برگزیدگان جشنواره کل سال هستند که به این برنامه دعوت شدند.

وی گفت: این برنامه با عنوان روایت حبیب برگزار شد و هنرمندان مختلف اعم از نقاشان و شاعران با هنر خود به روایتی از سردار دل‌ها پرداخت است و هرکسی آن گونه که حاج قاسم را دوست داشت، به روایتگری پرداخته است.

سردار برسلانی جانشین فرماندهی سپاه کربلا، نیز در این مراسم دفاع از حریت، کمالات و ارزش‌های انسانی را هنر مردان بزرگی چون سردار سلیمانی، همدانی و غیره بیان کرد و گفت: اخلاص و باورهای دینی دلاورمردان بر ارتش و ایدئولوژی غرب غالب شد.

وی افزود: مردان بزرگ با خداوند عهد بستند و سرنگونی داعش را وعده دادند و وعده‌های الهی آنان محقق و مکتبی به نام حاج قاسم راه اندازی شد.

کد خبر 5389617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha