۱۴ دی ۱۴۰۰، ۸:۲۹

مدیر توزیع برق لامرد خبرداد؛

خسارت ۱.۴ میلیارد تومانی سیل به شبکه برق لامرد

خسارت ۱.۴ میلیارد تومانی سیل به شبکه برق لامرد

لامرد - مدیر توزیع برق لامرد گفت: سیل اخیر ۱۴ میلیارد ریال خسارت به شبکه برق شهرستان لامرد وارد کرد.

اسماعیل رستمی مدیریت توزیع برق شهرستان لامرد در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی بارش های سیل آسا در شهرستان لامرد در مسیر لاور خشت ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط سقوط کرده و در شبکه روستای کشکو به ۸۰۰ متر از شبکه فشار متوسط آن آسیب جدی وارد شده است.

وی افزود: در بخش خیرگو نیز یکدستگاه ترانس پست هوایی و ۲۰۰متر از شبکه برق چاه آب خیرگو بر اثر سیل سقوط کرده است.

رئیس اداره نظارت بر بهره برداری مدیریت برق شهرستان نیز گفت: در روستای چهارطاق نزدیک به ۱۵۰متر طول مسیر، پایه فشارضعیف سقوط کرده است.

محمدی با اشاره به اینکه مشترکینی که قابل برق‌دار شدن بوده اند هم اکنون برق دارند، گفت: تونل روشنایی شهید باقری نیز امروز برق‌دار می شود.

وی گفت: جمعا در شهرستان لامرد، ۶ پایه فشارضعیف و ۲۵ پایه فشار متوسط سقوط کرده است.

وی ادامه داد: در شهرستان ۱۲ اکیپ رفع خاموشی از همان ساعات اولیه مشغول به کار بوده اند که هر اکیپ به درستی ماموریت خود را انجام داده و خوشبختانه هیچ گونه مصدومی و تلفات جانی نیروهای اجرایی را در پی نداشته است.

محمدی تصریح کرد: مسیر دسترسی به چاه آب خیرگو و روستای نعمه و قسمتی از روستای کرزا به دلیل مسدودی راه ها و عدم امکان عبور و مرور تا کنون برق‌دار نبوده که بمحض بازگشایی مسیر این روستاها نیز برقدار می شوند.

وی با اشاره به اینکه هفت دستگاه پست های هوایی آسیب دیده در سیل اخیر جایگزین شد افزود: کل خسارات براورد شده تا این لحظه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

کد خبر 5391702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha