۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

فدراسیون فوتبال نگاه ویژه ای به داوری مسابقات داشته باشد

فدراسیون فوتبال نگاه ویژه ای به داوری مسابقات داشته باشد

انزلی- مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: با توجه به متضرر شدن بسیاری از تیم‌ها از داوری فدراسیون فوتبال نگاه ویژه ای به داوری مسابقات داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم بخشی ظهر سه شنبه در جلسه مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی هیئت فوتبال گیلان در انزلی، اظهار کرد: در حال حاضر ورزشگاه‌های استان از استانداردها خیلی عقب هستند و شرایط اقلیمی گیلان نیز به ورزشگاه‌ها آسیب می‌رساند.

وی افزود: با وجود مشکلات بسیار در گیلان تلاش شده بازی تیم‌های فوتبال گیلان در مرکز استان برگزار شده و به سایر استان‌ها منتقل نشود.

بخشی با اشاره به تخصیص اعتبارات محدود برای بازسازی ورزشگاه‌ها با پیگیری‌های نمایندگان استان، اضافه کرد: فدراسیون فوتبال برای توسعه ورزش گیلان از این استان حمایت کند.

وی با اشاره به متضرر شدن تیم‌های فوتبال گیلان از داوری‌ها، گفت: باید نگاه ویژه ای به داوری‌ها از سوی فدراسیون صورت بگیرد چرا که با یک ناداوری کل زحمت‌های یک تیم به هدر رفته و سرنوشت آن تیم تغییر می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به تلاش برای رفع مشکل نور ورزشگاه‌ها، ادامه داد: قرار بود اماکن ورزشی از مزایده خارج شده و به هیئت‌های فوتبال واگذار شود و سال گذشته نیز تمامی اسناد و مدارک آن به فدراسیون فوتبال ارائه شده بود.

بخشی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان گیلان سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان از سوی دیوان محاسبات برای هزینه حامل‌های انرژی جریمه شد.

کد خبر 5397200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha