۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹

نماینده مردم دامغان در مجلس:

۱۳ پزشک متخصص به حوزه درمان دامغان اضافه شد

۱۳ پزشک متخصص به حوزه درمان دامغان اضافه شد

دامغان- نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم طی سال جاری ۱۳ پزشک متخصص به حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان ولایت دامغان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران و اعضای شورای صنفی خبرنگاران بسیج رسانه دامغان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه پیگیری مشکلات درمانی این شهرستان یکی از مهمترین اولویت‌ها است، تاکید کرد: با تلاش و برگزاری نشست‌های متعدد به دنبال مطلوب شدن وضعیت درمانی دامغان هستیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۳ پزشک متخصص به حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان ولایت دامغان اضافه شدند، افزود: تلاش ما آن است که به صورت ساختاری مشکلات بهداشت و درمان دامغان را رفع کنیم.

عضو خانه ملت با بیان اینکه خبرنگاران حلقه وصل هستند و انقلاب اسلامی نیاز اساسی به این قشر دارد، گفت: اصحاب رسانه نگاه کار حرفه‌ای و تخصصی را در دستور کار قرار دهند و خبرنگاران نقش وحدت و همدلی را فراموش نکنند.

علیزاده برمی با بیان اینکه خبرنگاران ارتباط اصیل بین انقلاب و مردم هستند و این ارتباط یک ارتباط اساسی و تأثیرگذار است، گفت: خبرنگاران دامغان باید به دنبال کار حرفه‌ای آموزشی بوده و نگاه کار حرفه‌ای و تخصصی را در دستور کار قرار دهند تا شاهد ارتقای این قشر در شهرستان دامغان باشیم.

کد خبر 5400827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha