۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

کرونا ۱۳۰۰ نفر را در بهارستان راهی خانه ابدی کرد

کرونا ۱۳۰۰ نفر را در بهارستان راهی خانه ابدی کرد

بهارستان- مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان با اشاره به فوت ۱۳۸۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان گفت: ۶۴۶ مرد و زن در سال ۱۴۰۰ بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانوش دمیریان در جلسه شورای اداری بهارستان ضمن ارائه گزارشی از متوفیان کرونا از روز ابتدا شیوع این ویروس تاکنون بیشترین فوت بیماران کرونایی شهرستان بهارستان را در اردیبهشت سال‌جاری اعلام و بیان کرد: ۱۳۸۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان گفت: ۶۴۶ مرد و زن در سال ۱۴۰۰ بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

دمیریان افزود: بیشتر فوت شدگان بیماران کرونایی در بهارستان بین سنین ۵۰ تا ۶۹ بودند که ۸۳۱ زن و ۵۵۱ مرد را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری ۶۲۲ نفر واکسن کرونا تزریق نکرده بودند که منجر به فوت آن‌ها شد و ۲۴ نفر که واکسن تزریق کرده بودند در شهرستان به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای جان خودشان را از دست دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان گفت: از ابتدای تزریق واکسن در پنج مرکز تجمعی واکسیناسیون ۶۷۹ هزار و ۱۹۱ دُز واکسن به مردم بهارستان تزریق شد که معادل ۸۰ درصد دز اول و ۷۰ درصد دز دوم را تزریق کرده‌اند.

وی در پایان رعایت شیوه نامه و پروتکل‌های بهداشتی در بهارستان را بسیار نامناسب دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه با استقبال ضعیف مردم در بحث تزریق دز سوم واکسن مواجه هستیم‌.

کد خبر 5401004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha