۲۸ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۴۰

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم:

کم‌توجهی به حوزه فرهنگ در استان بوشهر نگران‌کننده است

کم‌توجهی به حوزه فرهنگ در استان بوشهر نگران‌کننده است

بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: کم‌توجهی به حوزه فرهنگ در استان بوشهر نگران‌کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری سه شنبه شب در نشست با کارکنان حوزه هنری استان بوشهر به مناسبت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور کاروان هنری «روایت حبیب» و «روایت فرهنگی هنری قهرمان» و دیگر فعالیت‌های هنری این نهاد افزود: محور مقاومت تنها به تاریخ ختم نمی‌شود و موضوعی است که از گذشته با همه پیشینه درخشان در طولانی مدت در استان بوشهر تا کنون با ایستادگی، مجاهدت، ایثار تبلور و مجسم است.

وی ضمن تسلیت سالروز وفات ام البنین (ع) و گرامیداشت مقام شامخ مادران و همسران شهدا، مجموعه حوزه هنری استان بوشهر با مدیریت امید پارسایی فر را مجموعه‌ای مؤثر و کار آمد دانست و خاطرنشان کرد: این اداره با این کارآمدی در جامعه مشغول فعالیت است و با حضور کارکنان باسابقه، توانمند و متخصص اقدامات چشمگیری انجام داده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تأسف در رابطه با کم توجهی به فرهنگ در جامعه خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم. رهبری، فرهنگ اکسیژن برای جامعه است.

جمیری یادآور شد: هنر، مهم‌ترین ابزار زیبا سازی و صیقل بخشی ارائه فعالیت‌های فرهنگی کمتر مورد توجه است که این مسئله وضعیت فرهنگی در استان را نگران می‌کند.

وی بیان کرد: این جلسه برای ما یک بیدار باش بود که بایستی به موضوع فرهنگ به ویژه در استان بوشهر در هر جهت با وجود پیشینه و زمینه منحصر به فردی که دارد به این مقوله بیشتر توجه شود.

کد خبر 5403356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha