۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳

عاشوری اعلام کرد؛

۵۵ مجموعه ورزشی آبی شهرداری در روز مادر رایگان است

۵۵ مجموعه ورزشی آبی شهرداری در روز مادر رایگان است

سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از رایگان بودن ۵۵ مجموعه ورزشی آبی سازمان ورزش برای بانوان در روز مادر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عاشوری در خصوص نحوه فعالیت مجموعه‌های ورزشی سازمان ورزش به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر گفت: روز یکشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ استفاده از ۵۵ مجموعه ورزشی آبی (استخرها) که زیر نظر این سازمان فعالیت دارند، برای بانوان رایگان است.

سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون دستورالعمل جدیدی از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت و تعطیلی مجموعه‌های ورزشی ابلاغ شده است یا خیر؟ گفت: در حال حاضر در این خصوص دستورالعمل جدیدی به سازمان ورزش ابلاغ نشده و این مجموعه‌های ورزشی با ۵۰ الی ۶۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی قبل فعالیت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه اقدامی برای معرفی مجدد مجموعه‌های ورزشی شهرداری به شهروندان صورت گرفته است، بیان کرد: هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته‌است؛ چون نصب بیلبورد، ساخت تیزر و… برای معرفی دوباره مجموعه‌های ورزشی نیازمند بررسی بیشتر و یک برنامه‌ریزی دقیق مالی است.

عاشوری همچنین از برنامه‌ریزی سازمان ورزش برای راه‌اندازی مجدد مجموعه‌های ورزشی تعطیل شده خبر داد و عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با انجام اقداماتی این مجموعه‌ها را از وضعیت تعطیلی خارج کرده و زمینه رونق دوباره آن‌ها را فراهم کنیم.

کد خبر 5406076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نادری IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      0 0
      اقا عرض کردم که خداوکیلی مردم این استان درارتفاعات وروستاها دارند ازسرما وسیل ویخبندان دارن با مرگ دست وپنجه نرم میکنن ومن نشسته ام ودارم سر یک ماشین بحث میکنم اگر مرد میدان وایرانی هستیم و اصالت داریم ووطن پرستیم بسم الله تو خونه کنار بخاری ننشینیم ...پاشیم یک کمکی بدهیم...مالی .جانی.فکری..به هرصو