۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:

مرز مهران فرصت طلایی برای توسعه صادرات غیر نفتی است

مرز مهران فرصت طلایی برای توسعه صادرات غیر نفتی است

ایلام-سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: مرز مهران فرصت طلایی برای توسعه صادرات غیر نفتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباسی ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان افزود: امروز در چله دوم انقلاب، دوران رشد و شکوفایی ایران اسلامی به ثبت رسیده است.

وی افزود: نهال نوپای انقلاب اسلامی تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تبدیل به درختی شده است که شاخه‌هایش گسترش یافته و دشمنان آن برآنند که با تحریم‌های ظالمانه سفره‌ی معیشت مردم را تنگ کنند و مشروعیت نظام را به چالش بکشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تدبیر رهبری در سال‌های اخیر به عناوین اقتصادی با تکیه نیروی جوان ملی و مردم و اتخاذ سیاست‌های کلان حمایتی در خصوص تقویت تولید ملی و افزایش صادرات غیر نفتی نقشه‌ی شوم دشمنان را خنثی کرد.

عباسی افزود: می‌توان با استفاده از توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال بر این تنگنای مالی غلبه کرد و تیم دیپلماتیک بتواند زمینه رفع تحریم‌های ظالمانه را مهیا کند.

وی اظهار داشت: اکنون با توجه به ظرفیت‌های استان فرصت استثنایی مرز در راستای تولید ناخالص ملی و تقویت بنیه اقتصادی مردم تبدیل شده است.

عباسی گفت: فرصت خدمت در نظام اسلامی مغتنم است و در این سمت دست یاری به سوی همه شما دراز می‌کنم و از همه شما استمداد می‌طلبم که با تکیه بر دانش و تجربه ما را در این مسیر یاری کنید.

کد خبر 5406082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha