۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل خبر داد؛

توانمندسازی اقتصادی جامعه با اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

توانمندسازی اقتصادی جامعه با اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

اردبیل - مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل گفت: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی فرصت مناسبی برای اشتغال، توانمندسازی و معرفی ظرفیت‌های تولیدی استان فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم ضارب نیا ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی ایجاد بازارچه مشاغل خانگی با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و جهاد دانشگاهی در اردبیل اظهار کرد: بازاریابی و فروش دو مشکل عمده فعالان متقاضیان طرح مشاغل خانگی است و امیدواریم با راه‌اندازی بازارچه مشاغل خانگی در اردبیل بتوانیم به رونق فروش محصولات مشاغل خانگی کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز ظرفیت‌های بسیاری برای ورود به حوزه مشاغل خانگی وجود دارد، اما مشاغل خانگی خرد نیازمند حمایت است.

ضارب نیا افزود: چنانچه بستر مناسبی برای آموزش در حوزه افزایش مهارت، ورود به بازار کار و آشنایی با فرآیند عرضه و تقاضا و ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان اردبیل صورت گیرد، می‌توانیم به ساماندهی این مشاغل در استان اقدام نمائیم.

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل بیان کرد: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی فرصت مناسبی برای اشتغال، توانمندسازی و معرفی ظرفیت‌های تولیدی استان فراهم کرده است.

در این نشست مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل نیز اظهار کرد: ایجاد بازارچه مشاغل خانگی با عنوان طرح سه‌شنبه بازار در پارک بانوان اردبیل در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

اباصلت ابراهیمی حمایت از مشاغل خانگی را نیازمند ایجاد بستر و ساختارهای لازم توسط ارگان‌های ذی‌ربط دانست و افزود: این بازارچه با هدف حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و فراهم کردن بسترهای لازم برای فروش محصولات اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از تجربیات جهاد دانشگاهی در پیشبرد اهداف طرح سه‌شنبه بازار استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: بازارچه مشاغل خانگی بستر مناسبی برای ارائه محصولات حاصل از فعالیت بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی به وجود می‌آورد و به فروش این محصولات کمک شایانی می‌کند.

کد خبر 5406945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha