۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱

تغییر دبیر مجمع فدراسیون بسکتبال در آستانه انتخابات

تغییر دبیر مجمع فدراسیون بسکتبال در آستانه انتخابات

در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال و به دلیل استعفای دبیر مجمع، فرد جدیدی جایگزین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال که پیش از این برای ۱۹ دی ماه برنامه ریزی شده بود قرار است با دو هفته تاخیر ۶ بهمن ماه برگزار شود؛ این در حالی است که در آستانه برگزاری این انتخابات دبیر مجمع تغییر کرده است.

این تغییر به خاطر استعفای سرپرست دبیری فدراسیون که مسئولیت دبیری مجمع را هم بر عهده داشت، ایجاد خواهد شد. محمدرضا صالحیان اول خردادماه و به دنبال کناره گیری شبنم کلاهی به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد. وی بر اساس آئین نامه انتخاباتی فدراسیون ها مسئولیت دبیری مجمع فدراسیون بسکتبال را هم بر عهده داشت و ثبت نام کاندیداها با نظارت وی انجام شد.

صالحیان اما جمعه گذشته از سرپرستی دبیری فدراسیون کناره گیری کرد و بر همین اساس وی مسئولیتی هم در مورد مجمع انتخابات و دبیری آن نخواهد داشت. بنابراین قرار است فرد جدیدی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب شود تا مسئولیت دبیری مجمع را هم بر عهده بگیرد.

مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: با استعفای آقای صالحیان مخالفت کردم اما از موضع خود کوتاه نیامد و حتی در محل فدراسیون هم حاضر نشد. به همین دلیل مجبور به موافقت شدم چراکه مجمع انتخابات را در پیش داریم و باید تکلیف دبیر مجمع مشخص شود.

وی تصریح کرد: امروز و حداکثر تا فردا دبیر مجمع را مشخص می کنیم تا برای برگزاری آن با مشکلی مواجه نشویم.

سرپرست فدراسیون بسکتبال همچنین با تاکید بر اینکه تا به امروز اراده این فدراسیون و همچنین وزارت ورزش بر برگزاری مجمع روز چهارشنبه است، گفت: البته برگزاری قطعی مجمع منوط به مهیا شدن شرایط لازم است که اعلام تایید صلاحیت کاندیداها از جمله آنهاست.

کد خبر 5406960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha