۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷

میرتاج‌الدینی خبر داد؛

کمیسیون تلفیق حداقل حقوق را ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین کرد

کمیسیون تلفیق حداقل حقوق را ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین کرد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، حداقل حقوق برای سال آینده پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مصوبه صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ اظهار داشت: در این جلسه تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ درباره حقوق و دستمزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، مجموع مبلغ مندرج در حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی و پیمانی و مبلغ قرارداد منعقده ماهانه برای کارکنان قرارداد کار معین (مشخص) و کارکنان طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نسبت مدت کارکرد نباید از ۵۶ میلیون ریال کمتر باشد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ تصریح کرد: در واقع، حداقل حقوق پیشنهادی دولت در لایحه بودجه از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافت. بنابراین کف حقوق افزایش حدود ۲۴ درصدی نسبت به مبلغ پیشنهادی دولت در لایحه داشته است.

کد خبر 5407616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نویدی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      0 0
      چرا اینقدر رسانه ها و دولت و مجلس فقط به حداقل بگیران و حداقل دریافتی اشاره میکنند. این فریب افکار عمومی است. تعداد حداقل بگیران کمتر از دودرصد کارمندان است. لطفا کمی به میزان افزایش حقوق متوسط بگیران که بیش از سه میلیون نفرند بپردازید.یعنی کسانی که امسال بین شش تا دوازده میلیون حقوق دارند.