۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸

دست پر دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت دهه فجر در فارس

دست پر دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت دهه فجر در فارس

شیراز - با توجه به نزدیکی دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت این دهه توسط دستگاه‌های اجرایی ویژه برنامه‌های متعددی برای این ایام تدوین شده و اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری شیراز ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی بزرگداشت چهل و سومین سال دهه فجر بیان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته شهرداری شیراز علاوه بر تمامی برنامه‌های که قرار است در دهه فجر انجام دهد ١٨ پروژه عمرانی نیز افتتاح خواهد کرد.

مصطفی مشفقیان ادامه داد؛ فضا سازی مطلوب شهر با رویکرد دستاوردهای های انقلاب با در نظر گرفتن چهار هزار و ۵٠٠ متر فضای تبلیغاتی از جمله برنامه‌های است که شهرداری به اجرای آن می‌پردازد.

وی ادامه داد: در فضا سازی شهری شهرداری تنها است و معمولاً هیچکدام از دستگاه‌های دولتی همکاری لازمی با شهرداری نداشته و امید است بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های فرهنگی باید در کنار هم قرار گرفته و زمینه فضا سازی شهری فراهم کنند.

به گفته این مقام مسئول رویداد سفیر آفتاب در دهه فجر اجرایی خواهد شد که به جنگ‌های شبانه می‌پردازد.

مشفقیان همچنین بیان کرد: در دهه فجر بلندگو های شهری در دهه فجر در شیراز افتتاح خواهد شد و در فاز نخست از مصدق تا میدان آرم اجرایی خواهد شد و قرار است در این طرح به طور کامل ۶٨ کیلومتر از شهر شیراز تحت پوشش این طرح قرار بگیرد.

به گفته این مقام مسئول از ١٢ تا ٢٢ بهمن ویدئو مپ در ارگ کریمخان اجرایی خواهد شد و قرار است در دهه فجر نسبت به تنظیم قرارداد ساخت فیلم سینمایی حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) نیز امضا خواهد شد.

محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس در خصوص برنامه‌های که قرار است توسط این نهاد در دهه فجر اجرایی شود بیان کرد: این دستگاه به عنوان یکی از اعضای کارگروه کارگروه همیاری و سازمان‌های حمایتی دهه فجر انقلاب اسلامی انتخاب شده و در این حوزه در حال فعالیت است

بذرافشان ادامه داد: این کارگروه دارای سه دسته مصوبه کلی است که ۶ مصوبه رویکردی ١۴ مصوبه اجرایی و ٢٠ مصوبه در حوزه انتظارات از دستگاه‌های عضو این کارگروه دارد.

وی به موضوع امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و متذکر شد: کمک به کودکان و محرومان، آشنایی محرومان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، افتتاح واحدهای مسکونی، برپایی جشنواره‌های ازدواج و توزیع جهیزیه، توزیع بسته‌های معیشتی، جشنواره راه سبز برای اشتغال زایی در مناطق محروم، ایجاد نمایشگاه‌های عمومی ارزان قیمت از جمله برنامه‌های است که توسط این کارگروه مصوب شده است.

کد خبر 5407740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha