۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱

سرپرست فرمانداری دشتستان:

نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دشتستان تشدید شود

نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دشتستان تشدید شود

بوشهر- سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان گفت: باید با همکاری و مشارکت همگانی، نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دشتستان تشدید شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در شهرستان دشتستان اظهار داشت: با افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی شاهد پیک ششم و اوج‌گیری مجدد کرونا در شهرستان هستیم و باید اقدامات مناسب در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون اضافه کرد: دشتستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و باید اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت خطر کرونایی به مردم انجام شود.

وی تزریق دوز سوم کرونا توسط کارکنان ادارات و شاغلین در اصناف را ضروری دانست و بیان کرد: نظارت‌ها بر اصناف، ادارات و بانک‌ها باید افزایش یابد و برخورد قانونی با کسانی که این موارد را رعایت نمی‌کنند صورت گیرد.

بوستانی بر فعال بدون همه مراکز درمانی بخش‌های دولتی و خصوصی به خصوص در روزهای تعطیل تاکید کرد و ادامه داد: ترددها در شهرستان باید کنترل شود و همه پروتکل‌ها برای پیشگیری از گسترش این بیماری رعایت شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه دانش آموزان همیشه یکی دغدغه‌ها و اولویت‌های ما در زمان شیوع کرونا بوده‌اند تصریح کرد: تلاش ما باید این باشد که کمترین آسیب به دلیل واکسینه نبودن، به آنها برسد و باید از ظرفیت آموزش مجازی استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم واکسیناسیون کودکان ۹ سال به بالا افزود: مدیران آموزش و پرورش و همچنین حوزه بهداشت و درمان در این زمینه با اطلاع رسانی گسترده و رضایت والدین آنها را تشویق به واکسیناسیون هرچه سریع‌تر این گروه کنند.

کد خبر 5412336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha