۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۳۷

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همدان:

ناحیه صنعتی سیر همدان همچنان در دست بررسی است

ناحیه صنعتی سیر همدان همچنان در دست بررسی است

همدان- معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ناحیه صنعتی سیر همدان با توجه به مخاطراتی که می تواند به همراه داشته باشد، همچنان در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا نیکداد دوشنبه در جمع اصحاب رسانه، در خصوص رنگی شدن آب در برخی نقاط همدان عنوان کرد: این موضوع می‌تواند در نتیجه فرسوده بودن لوله‌ها، قدیمی بودن آنها یا شکستگی‌هایی رخ دهد بدین ترتیب،

مشترکین باید در صورت تداوم این وضعیت آن را از طریق شماره تماس ۱۲۲ پیگیری و به ما اطلاع دهند.

وی در خصوص سرنوشت ناحیه صنعتی سیر همدان نیز گفت: در این عرصه، موضوع پدافند غیرعامل مطرح است، بدین ترتیب جلسات و بررسی‌هایی در این زمینه در حال انجام است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه ناحیه صنعتی سیر همدان هم چنان در دست بررسی است، اظهار کرد: در این محدوده چاه‌های ذخیره آب شرب همدان وجود دارد بدین ترتیب باید حریم‌های آنها مشخص شود و در صورت باقی ماندن زمینی برای این ناحیه که جدای از این حریم‌ها باشد، اقدامات برای آن دنبال شود.

مطالبات ۶۰۰ میلیارد ریالی آبفای استان همدان از مشترکان

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز در ادامه میزان مانده مطالبات این شرکت را برابر ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به مشترکین خانگی و باقی آن مربوط به مشترکین غیرخانگی است.

علی قدیمی تصریح کرد: اصلی ترین مطالبات این شرکت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان همدان است.

وی با بیان اینکه در راستای تشویق مشترکین به کم مصرفی و اصلاح الگوی مصرف آب نیز طرح ملی آب امید در حال اجرایی شدن است، تصریح کرد: در این طرح مشترکین خانگی کم مصرف از مزایای معافیت در پرداخت صورتحساب آب بها بهره مند می‌شوند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه طی این طرح ۱۸ درصد مشترکین ما که زیر ۵ مترمکعب مصرف آب داشته اند، از پرداخت هزینه‌ها معاف شده اند، اظهار کرد: این روند رایگان شدن آب بهای مشترکین با مصرف کمتر از ۵ مترمکعب در ماه ادامه دارد و در این خصوص شاهد معافیت در پرداخت‌ها هستیم.

کد خبر 5413551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha