۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد؛

لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با قاتل شهید رنجبر

لزوم برخورد قاطع  دستگاه قضا با قاتل شهید رنجبر

زنجان-رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دستگاه قضا برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاتل شهید رنجبر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا ادیان ظهر یکشنبه در حاشیه تکریم و معارفه رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه خون شهید رنجبر خفتگان را بیدار کرد، متذکر شد: تا چه زمانی پلیس باید به دلیل نقص قانون به کارگیری سلاح رنج بکشد؟ که از این جهت برخی از همکاران به دلیل نقص قانون به کارگیری سلاح دچار مشکلات شده اند.

وی تاکید کرد: امیدوارم دستگاه قضا برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاتل شهید رنجبر داشته باشد تا درس عبرتی برای دیگران شود.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دهه فجر آکنده از یاد شهدا و امام شهدا است، گفت: کمک به تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی از اهداف سازمان عقیدتی سیاسی است.

ادیانی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی منطبق با معنویت در شهر مشهد از برنامه‌های روتین سازمان عقیدتی سیاسی برای نیروهای فعال در ناجا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ایجاد ظرفیت برای پذیرش نیروهای انتظامی در شهر قم به صورت خانوادگی در راستای برگزاری برنامه‌های آموزشی مرتبط با تربیت اسلامی در شهر قم برگزار خواهد شد.

ادیانی تاکید کرد: این ظرفیت تا پایان خرداد ۱۴۰۱ تکمیل و در اختیار نیروهای انتظامی قرار می‌گیرد.

وی افزود: ظرفیت فضایی پیش پیش‌بینی شده برای پذیرش نیروهای انتظامی در شهر قم برای هر دوره ۴۰۰ نفر است و این ظرفیت با همراهی بین بخشی ایجاد شده است تا بتوان به اهداف پیش‌بینی شده برای این نیرو دست یافت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ابراز داشت: تحقق اهداف نیروی انتظامی که در رأس آن تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد از الهامات الهی بر دل ذهن و دل امام راحل است.

ادیانی با بیان اینکه نقش سازمان عقیدتی سیاسی در جذب نیروهای انتظامی از همان بدو ورود آغاز و در گزینش و شایسته‌گزینی نیروها ایفای نقش می‌کند، ابراز کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراکز آموزشی هم حضور داشته و جزو اعضای هیأت امنای دانشگاه است.

وی افزود: ارائه آموزش‌های آشناسازی برخورد پلیس با مردم برای نخستین بار در دوره‌های آموزشی نیروهای انتظامی قرار گرفته و این برنامه‌های آموزشی منطبق بر تربیت اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا یاد آورشد: سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا در فراهم کردن محیط و فضا برای ارائه آموزش‌های منطبق با آداب اسلامی در برخورد با مردم نقش ایفا کرده است.

ادیانی گفت: سازمان عقیدتی و سیاسی برای ۳۰ سال دوره خدمت نیروهای انتظامی برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌ها به صورت مرتب بازیابی و احصا می‌شود.

وی به ایفای نقش نیروهای انتظامی در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته اشاره کرد و افزود: این نقش‌آفرینی هم در عرصه حضور و هم در برقراری امنیت قابل توجه است.

کد خبر 5418380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha