معاون نخست وزیر اسبق عراق:

سخنان العبادی درباره ورود ۵ هزار تروریست سعودی به عراق صحیح است

سخنان العبادی درباره ورود ۵ هزار تروریست سعودی به عراق صحیح است

معاون نخست وزیر اسبق عراق سخنان حیدر العبادی درباره ورود ۵ هزار تروریست سعودی به عراق را تأیید کرد وگفت که برخی می خواهند از عراق به عنوان یک پلیس برای اجرای دستورات خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صالح المطلک معاون نخست وزیر اسبق عراق سخنان حیدر العبادی درباره ورود ۵ هزار تروریست سعودی به عراق را تأیید کرد.

وی که در گفتگویی تلویزیونی شرکت کرده بود تاکید کرد: سخنان حیدر العبادی درباره ورود ۵ هزار تروریست سعودی به داخل عراق ممکن است درست باشد.

وی همچنین گفت که کشورهای منطقه‌ای با رویکرد سیاسی و ملی گرایانه با عراق رفتار نمی‌کنند آنها به دنبال یک پلیس برای اجرای دستورات خود هستند.

حیدر العبادی نخست وزیر اسبق عراق پیشتر گفته بود که ۵ هزار تروریست سعودی وارد عراق شده‌اند.

این در حالی که رویدادهای اخیر عراق وبرخی ناامنی‌ها از تلاش آمریکا و برخی کشورهای عربی برای بازگشت و احیای داعش در این کشور حکایت دارد. انتقال اعضای داعش از اردوگاه الهول سوریه و نیز حمله به زندان حسکه و فرار زندانیان داعش در این راستا تحلیل می‌شود.

کد خبر 5422658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جعفر تیموری IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      باز دوباره داعش آمد و ویرانی و سربریدن و قتل و کشتار زنان و بچه های بیگناه شروع میشه .چون الکاظمی با صدر دستنشانده آمریکا و اسرائیل سکاندار عراق شدن.مردم بیگناه عراق تا کی باید شاهد داعش در کشورشون باشن؟
    • محمد رضا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      باید آقای مقتدای صدر جواب تروریست‌ها را بدهد چون ایشان تقاضای تضعیف حشدالشعبی را دارد
    • محمد IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      عراق باید بداند تنها ایرانیها جان خود را فدا میکنند تا عراق امنیت داشته باشد خیلی از کشورهای عربی خون ملت عراق وایران را می‌ریزند واین کشور را تا امن میکنند
    • علی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      از بی عرضگی دولت عراق است . !
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      0 0
      تمام بدبختی کشورهای عربی زیر سر عربستان سعودی این خاندان آل سعود باد نابود کرد تا خاورمیانه به آرامش برسد ال سعودی نوکر آمریکا و اسرائیل شدن
    • به نام خدا IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      0 0
      از اون طرف دارن از طریق عراق داعشیای از خدا بیخبر رو تجهیز میکنند و مرزای غربی رو نا امن میکنن، از این طرف برای طالبان کلی از تجهیزاتشون روگذاشتن .... انشالله که هرگز نمیتونن امنیت و آرامش را در کشور عزیزمان از بین ببرند... انشالله که خدا به حق خون شهیدامون مراقب این کشورخواهد بود...