۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲

مدیر بحران فرمانداری کرج خبر داد؛

اعزام تیم امدادی برای نجات کوهنوردان گرفتار در ارتفاعات طالقان

اعزام تیم امدادی برای نجات کوهنوردان گرفتار در ارتفاعات طالقان

البرز - مدیر بحران فرمانداری کرج از اعزام تیم امدادی از مدیریت بحران شهرستان و استان قزوین برای نجات کوهنوردان گرفتار در طالقان با هماهنگی جمعیت هلال احمر خبر داد.

کوروش جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته ۱۶ کوهنورد قزوینی روز گذشته به ارتفاعات نواکوه صعود داشتند اما به دلیلی برودت هوا و وقوع مه مسیر را گم کردند.

وی بیان کرد: با هماهنگی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز، تیم تخصصی امداد و نجات کوهستانی از کرج که برای نجات این کوهنوردان عزیمت کرده بودند موقع به شناسایی محل آنها شده‌اند.

مدیر بحران فرمانداری شهرستان کرج با بیان اینکه موقعیت این ۱۶ کوهنورد را در یکی از روستاهای طالقان شناسایی تصریح کرد، افزود: اکنون این افراد در یک محل پناه گرفته‌اند و منتظر حضور تیم‌های امداد و نجات هستند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان در استان البرز از کرج به منطقه مورد نظر در جریان اعزام هستند.

مدیر بحران فرمانداری کرج گفت: یک تیم تجسس نیز از استان قزوین به محل اعزام شده است.

وی متذکر شد: در حال حاضر هم به همراه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز در جریان عزیمت به منطقه مد نظر و انتقال کوهنوردان از مسیر قله نواکوه در طالقان هستیم، همچنین یک تیم امدادی هم در یکی از روستاهای طالقان برای هماهنگی‌های بیشتر آماده شده است.

کد خبر 5423090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha