۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱

دانلود سریال خاتون قسمت ۱۷ «حجم نیم بها و کامل»

دانلود سریال خاتون قسمت ۱۷ «حجم نیم بها و کامل»

قسمت هفدهم ۱۷ سریال خاتون با اینترنت نیم بها در روزهای دوشنبه ساعت ۲۰ در رسانه اینترنتی ویلم قرار خواهد گرفت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سریال نمایش خانگی خاتون در ژانر عاشقانه و تاریخی با هنرمندی نگار جواهریان (خاتون) اشکان خطیبی (شیرزاد ملک) میر سعید مولویان (رضا فخار) به کارگردانی تینا پاکروان است.

جهت دانلود سریال به روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال خاتون قسمت ۱۷

دانلود سریال خاتون قسمت ۱۷ «حجم نیم بها و کامل»

آنچه در قسمت قبلی این سریال رخ داد

سریال خاتون قسمت ۱۶ خاتون به گروه رابین هودی ها می‌پیوندد و شیرزاد با فشار بیشتر رجب اف هر روز آشفته‌تر می‌شود تا …

بیوگرافی بازیگران:

دانلود سریال خاتون قسمت ۱۷ «حجم نیم بها و کامل»

اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۸ بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان می‌باشد. وی تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است.

نگار جواهریان متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ بازیگر سینما و تئاتر می‌باشد. او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد.

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردان، مجری، خواننده می‌باشد. وی ۹ بار برنده جایزه حافظ شده‌است و به همین دلیل رکورد بیشترین برد را در بین کسانی که برنده جایزه حافظ شده‌اند، دارد.

میرسعید مولویان متولد ۶ تیر ۱۳۶۸ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌باشد. او کارش را در سال ۱۳۸۱ و با تئاتر در تبریز شروع کرد و سال‌ها به عنوان بازیگر، نویسنده و مشاور کارگردان در این عرصه حضور داشت.

بابک حمیدیان متولد ۱۳۵۹ بازیگر سینما و تئاتر می‌باشد. وی فعالیت خود را در سینما در سال ۱۳۸۲ با فیلم قدمگاه شروع کرده‌است. حمیدیان فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است.

شما می‌توانید این سریال و هزاران فیلم دیگر را در رسانه ویلم تماشا نمائید. مصرف اینترنت در این سایت نیم بها محاسبه می‌شود به صورتی که شما با دانلود یک فیلم ۱ گیگی تنها (۵۰۰ مگابایت) نیم آنچه که مصرف کردید کسر می‌گردد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5429732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha