۳ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۴

مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه:

میوه شب عید ۲۰درصد زیر قیمت بازار در بازرگام کرمانشاه عرضه می‌شود

میوه شب عید ۲۰درصد زیر قیمت بازار در بازرگام کرمانشاه عرضه می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قیمت مصوب میوه شب عید تاکنون اعلام نشده است، گفت: میوه شب ۲۰ درصد زیر قیمت بازار در بازرگام کرمانشاه عرضه می شود.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حداقل ۲۰ درصد میوه بازار شب عید بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار در سامانه بازرگام کرمانشاه توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون قیمت عرضه میوه شب عید اعلام نشده است، افزود: قیمت عرضه میوه شب عید ۲۰ الی ۲۵ درصد زیر قیمت بازار بوده و این قیمت‌ها پس از جمع بندی ۲۰ اسفند ماه توسط ستاد تنظیم بازار با استان کرمانشاه اعلام می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش کالاهای عرضه شده در سامانه بازرگام کرمانشاه، تصریح کرد: تا پیش از این تنها برنج تایلندی و تخم مرغ در سامانه فروش اینترنتی بازرگام کرمانشاه توزیع می‌شد اما پیگیری‌های انجام شده ۶ کالای اساسی دیگر به آن افزوده شده است.

صفایی بیان کرد: هم اکنون برنج تایلندی، برنج هندی، برنج شیرودی ایرانی، ماکارونی، شکر، تخم مرغ، روغن مایع و مرغ منجمد در سامانه بازرگام توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با پیگیری انجام شده ۱۰ تن برنج ۱۱۲۱ هندی با قیمت مصوب ۱۸۵ هزار تومان از ذخایر کشوری به استان کرمانشاه تخصیص یافته که تا پایان هفته در اختیار کرمانشاه قرار گرفته و در بازرگام توزیع خواهد شد.

کد خبر 5430450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha