۱ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۳۵

مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه:

۲۰ درصد میوه بازار شب عید در بازرگام کرمانشاه عرضه می‌شود

۲۰ درصد میوه بازار شب عید در بازرگام کرمانشاه عرضه می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه گفت: ۲۰ درصد میوه بازار شب عید در بازرگام کرمانشاه عرضه می‌شود.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام عید برای تأمین میوه مورد نیاز بازار شب عید مقرر شد که میزان ۵۰۰ تن پرتقال تامسون از استان گیلان و ۲۵۰ تن سیب درختی قرمز و زرد از استان آذربایجان خریداری شود.

وی افزود: بارگیری و ذخیره سیب شب عید آغاز و به سردخانه منتقل شده است و طی هفته آینده پرتقال مورد نظر نیز بارگیری می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی تصریح کرد: استان کرمانشاه جز پنج استان اولی است که خرید و بارگیری میوه شب عید را آغاز کرده که با توجه به تأکیدات استاندار کرمانشاه امر ذخیره و بارگیری میوه بین سه مباشر در استان کرمانشاه صورت می‌گیرد تا با ایجاد فضای رقابتی میوه با کیفیت بالا و قیمت مناسب بین مردم توزیع شود.

صفایی بیان کرد: به منظور توزیع میوه‌های شب عید ۱۵۲ نقطه در استان کرمانشاه تعیین شد که از این تعداد ۷۳ نقطه در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌ها واقع شده است.

وی ادامه داد: طبق بررسی و ظرفیت سنجی‌های انجام شده در استان کرمانشاه نزدیک به ۵۴ درصد از سهمیه میوه استان به شهرستان‌ها تعلق می‌گیرد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در صورتی که به دلیل شرایط نابسامان کرونا بازار میوه در شب عید با عدم استقبال مردم رو به رو شود از مسئولین ارگان‌های دولتی و نظامی تقاضا داریم که سهمیه میوه برای کارکنان خود در نظر گرفته و نیاز آنها را از این طریق برطرف کند.

صفایی تاکید کرد: اداره تعاون روستایی در نظر دارد که از میزان میوه‌های شب عید ۲۰ درصد از توزیع خود را به سامانه بازرگام اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده طی یک هفته گذشته سامانه بازرگام تعداد کالاهای ارائه شده را افزایش و به هفت قلم کالای مورد نیاز و اساسی مردم افزایش داد.

کد خبر 5428599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha