۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۵۱

رئیس کمیسیون نظارت بر شورای اسلامی ساری:

المان های نوروزی شهری در ساری احداث می شود

 المان های نوروزی شهری در ساری احداث می شود

ساری- رئیس کمیسیون نظارت و رسیدگی به شکایات شورای اسلامی شهر ساری، ساخت المان شهری نوروزی، پرداخت مطالبات و جمع آوری پسماند را از مهمترین خواسته های شهروندان از شهرداری و شورا بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن احمدی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در برخورد با هرگونه بی‌قانونی کوتاه نخواهیم آمد، عمل به قانون را در شورا مهم دانست و افزود: با شناختی که از فرماندار شهرستان ساری وجود دارد بی‌شک حمایت از قانون را به نحو احسن اجرا می‌کند.

رئیس کمسیون نظارت و رسیدگی به شکایات شورای اسلامی شهر ساری گفت: این پیگیری حمایت از شخص شهردار نیست بلکه حمایت از جایگاه قانونی مدیریت شهری است و با توجه به در پیش بودن سال نو و انجام برخی فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر در جهت ارتقای روحیه نشاط شهروندان و همچنین استقبال از مسافران نوروزی دوری کردن از هرگونه تنش و استرس ضروری است و اجازه دهیم گروه مدیریت شهری به فعالیت خود بیش از گذشته ادامه دهد.

وی پرداخت به‌موقع حقوق، مزایا و برخی مطالبات در شرایط کنونی و روزهای پایانی سال ضروری دانست و گفت: اتفاقات پیش‌آمده سبب نگرانی در بین کارکنان مجموعه شهرداری شده است؛ بی‌شک این استرس را از روی کارکنان برداشته و کمک می‌کنیم با عمل به قانون اتفاقات خوبی در کهن شهر ساری رقم خورد.

احمدی ادامه داد: کارکنان شهرداری نگران مطالبات نباشند تلاش می‌شود این موضوع در کوتاه‌ترین زمان محقق شود.

وی همچنین به مطالبات شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری اشاره کرد و جمع‌آوری به‌موقع زباله را مهم‌ترین مطالبه شهروندی عنوان کرد و افزود: هرچند در این بخش با چالش روبرو هستیم اما تلاش داریم این مشکل را به حداقل برسانیم.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری بر لزوم ساخت اِلمان‌های شهری در ایام نوروز تأکید کرد و اجرای آن را جز مطالبات شهروندی خواند و گفت: اگر در چنین شرایطی شهرداری دچار ناآرامی شود خدمات‌رسانی نیز با مشکل مواجه می‌شود، اما ما تلاش می‌کنیم این موضوع در شهر اتفاق نیفتد.

احمدی یادآور شد: بنا داریم با عبور از خیز ششم کرونا با همکاری و تعامل با شورای تأمین، استانداری و فرمانداری جشن بزرگی برای مرکزنشینان مهیا کنیم که نشاط شهروندی را نیز به همراه داشته باشد.

وی افزود: علاوه بر حمایت قانون از مدیریت شهری نیز حمایت می‌کنیم تا مردم در روزهای پایانی سال شاهد اتفاقات خوب در مرکز استان باشند.

احمدی تأکید کرد که خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه مهم‌ترین هدف ما در شورا و مجموعه شهرداری است، تلاشمان را مضاعف می‌کنیم تا مردم احساس کنند گره‌ای از مشکلات آن‌ها بازشده و تغییرات بصری و زیر بنایی را به‌خوبی لمس کنند.

کد خبر 5432065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha