۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۰

رئیس پلیس راه استان ایلام:

رزمایش ترافیکی پلیس راه ایلام برگزار می شود

رزمایش ترافیکی پلیس راه ایلام برگزار می شود

ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته رزمایش نوروزی ۱۴۰۱ با حضور تمامی دستگاه‌های خدمات رسان همزمان با سراسر کشور در ۲۴ اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که نوروز امسال مجوز تردد برای سفرهای نوروزی صادر شود، اولویت و دغدغه اصلی پلیس راه پیشگیری از وقوع تصادفات و سلامت مسافران نوروزی است و پلیس راه استان برنامه و اقدامات خاصی را در راستای کنترل هوشمندانه تردد مسافران، کنترل ترافیک و پیشگیری از وقوع تصادفات را دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: با توجه به اینکه استان ایلام دارای طبیعت بکر و مناظر و امکان هدف گردشگری بوده، هر ساله در ایام نوروز شاهد تردد مسافران به استان هستیم، همچنین با توجه به تجارت سنوات گذشته شهروندان ایلامی نیز در ایام نوروز به تفرجگاه‌ها می‌روند که سبب افزایش تردد در سطح محورهای استان می‌شود.

سرهنگ کهزادی ادامه داد: با توجه به ایام پایانی سال، خصوصاً در پنجشنبه و جمعه آخر سال که شهروندان به زیارت اهل قبور در آرمستان‌ها می‌روند، پلیس راه استان تمهیدات ویژه‌ای را به منظور تسهیل در تردد و افزایش انضباط ترافیکی در ورودی و خروجی آرامستان‌ها و درطول محورها انجام داده است.

کد خبر 5436192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha