۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

عاملان قتل یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت چابهار دستگیر شدند

عاملان قتل یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت چابهار دستگیر شدند

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس آگاهی چابهار ۲ نفر از عوامل اصلی قتل یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت این شهرستان پس از ۲۵ روز فرار دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در تاریخ ۱۶ بهمن ماه سال جاری در پی تیراندازی و قتل مسلحانه یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت چابهار در خیابان شهید باهنر آن شهرستان توسط سرنشینان مسلح و ناشناس یک دستگاه سواری پژو پارس بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی مذکور قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی چابهار با تلاش شبانه روزی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود موفق شدند ۲ نفر از عاملان اصلی این جنایت را شناسایی و تلاش گسترده‌ای را برای دستگیری آنها آغاز کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام با اشراف اطلاعاتی تیم رسیدگی کننده به پرونده، مخفیگاه این ۲ متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه پس از ۲۵ روز فرار دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: متهمان دستگیر شده که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند با اقرار به جنایت ارتکابی اظهار داشتند با پیشنهاد سه نفر دیگر و در ازای دریافت مبلغی برای ارتکاب این قتل تحریک شده‌اند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری دیگر متهمان متواری پرونده ادامه دارد.

کد خبر 5437888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha