۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۵۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

ایجاد سایت پاراگلایدر خراسان شمالی نیازمند هماهنگی بین دستگاهی

ایجاد سایت پاراگلایدر خراسان شمالی نیازمند هماهنگی بین دستگاهی

بجنورد- مسئول روابط عمومی کمیته پاراگلایدر خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی دارای سخت افزار مناسب برای ایجاد سایت پاراگلایدر است که با هماهنگی‌هایی می توان امکانات استانداردی ایجاد کرد.

اسماعیل کفاشی در گفتگو با با خبرنگار مهر اظهار کرد: خراسان شمالی با توجه به وضعیت منطقه‌ای دارای سخت افزار مناسبی در رشته پاراگلایدر بوده و این مسئله سبب شده چند تیم در استان فعال باشند.

مسئول روابط عمومی کمیته پاراگلایدر خراسان شمالی ادامه داد: متأسفانه برخی ناهماهنگی‌های بین دستگاهی موجب کاهش بهره وری از این امکانات شده است.

وی افزود: اکنون۳ فضا برای ایجاد سایت ورزش پاراگلایدر در استان وجود دارد که کم و بیش از این مناطق پرواز با ریسک صورت می‌گیرد؛ اما با یکسری هزینه‌های اندک می‌توان این مناطق را استاندارد و به روزرسانی کرده و به عنوان سایت ملی معرفی کرد.

کفاشی گفت: سایت مهنان تنها نیاز به جاده دسترسی دارد تا خلبانان ملی از آن استفاده کنند اما اکنون به دلیل عدم وجود راه، استفاده از آن سخت است.

مسئول روابط عمومی کمیته پاراگلایدر خراسان شمالی بیان کرد: محمد ریحانی در مسابقات هدف زنی پرواز با پاراگلایدر که در کشور عراق برگزار شد، توانست رتبه پنجم را از آن خود کند.

وی بیان داشت: تیم ایران در این رقابت‌ها رتبه دوم جهان را از آن خود کرد.

کد خبر 5438126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      0 0
      بعد از تله کابین وپایانه مرزی وراه اهن رفتین سراغ پارا گلایدر چرا هر کار گلستانیها میکنند تقلید میکنید؟مگر جغرافیا وبافت فرهنگی این 2 استان مثل هم است؟اینجا کوهستانه جنگل ودریا نداره میان روکله مسافر توجاده یا روخونه های مردم سقوط میکنند
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      0 0
      وقتی تا گرگان 4 ساعت وتا مشهد 2 ساعت راهه کسی زیاد درخراسان شمالی نمیایستد اعتبارات را به جای اماکن تفریحی که هتل وچند تا مغازه شاید سود ببرند صرف مسکن مهر ومدرسه ودرمانگاه وبیمارستان کنید اینها محرومیت زدایی است با اماکن تفریحی پیشرفت نمیکنیم