۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۰

با وجود بارش باران و برف؛

تردد روان در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی جریان دارد

تردد روان در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی جریان دارد

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با وجود بارش پراکنده برف در برخی از محورهای استان تردد روان در محور های مواصلاتی استان جریان دارد.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف و باران در برخی مناطق استان افزود: در پی بارش برف در برخی از محورهای آذربایجان غربی خصوصاً محورهای جنوب استان در شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر، مهاباد، بوکان، شاهین دژ و تکاب با تلاش به موقع راهداران و برفروبی و نمک پاشی راه‌ها تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی استان جریان دارد.

وی ادامه داد: با وجود تلاش شبانه روزی راهداران برای یرف روبی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی استان به کاربران جاده‌ای نیز توصیه می‌شود در هنگام بارش برف برای تردد در جاده‌ها حتماً نکات ایمنی را رعایت کنند.

شکری با تاکید به ضرورت رعایت توصیه‌های ایمنی افزود: به دلیل برودت هوا امکان لغزندگی در سطح جاده‌های استان وجود دارد که باید هم استانی‌های از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت وسایل و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مسافران و رانندگان قبل از سفر حتماً با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها جویا شوند.

کد خبر 5438299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha