۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۵۶

نماینده دشتستان:

وزارت نفت نسبت به مطالبات مردم استان بوشهر پاسخگو باشد

وزارت نفت نسبت به مطالبات مردم استان بوشهر پاسخگو باشد

بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود وزارت نفت نسبت به مطالبات مردم استان بوشهر پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با وزیر نفت اظهار داشت: در این دیدار مسائل استان بوشهر و به‌ویژه شهرستان دشتستان در حوزه نفت با وزیر نفت مطرح شد.

وی با تاکید بر لزوم ایفای نقش مناسب وزارت نفت در استان بوشهر اضافه کرد: در این دیدار بر لزوم ایفای مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در استان بوشهر تاکید شد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استخدام نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران و نیز نیروهای قراردادی، شرکتی، پیمانکاری، ارکان ثالث و… در وزارت نفت باید دنبال شود.

وی افزود: در این دیدار بر رسیدگی به مشکلات کارگران و کارکنان صنایع مستقر در پارس جنوبی، استفاده از مدیران بومی در وزارت نفت، بهره گیری از ظرفیت‌های استان بوشهر در توسعه و تجهیز صنایع نفت و گاز تاکید کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: رسیدگی به اهالی میزبان پارس جنوبی، پاسخگو شدن وزارت نفت نسبت به مطالبات مردم دشتستان و وحدتیه، کمک نفت به اتمام پروژه‌های عمرانی، درمانی، آموزشی و ورزشی و… از دیگر مسائل مطرح‌شده در این نشست بود.

لازم به ذکر است که جواد اوجی وزیر نفت نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه استان بوشهر و مسئولیت صنعت نفت نسبت به آن، بر رسیدگی ویژه به مسائل مذکور تاکید کرد.

کد خبر 5438710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha