۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۲۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد؛

برگزاری مجدد مجمع سالیانه ژیمناستیک در فروردین سال آینده

برگزاری مجدد مجمع سالیانه ژیمناستیک در فروردین سال آینده

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: مجمع عادی هیئت ژیمناستیک باید فروردین‌ماه سال آینده دوباره برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی روز یکشنبه در مجمع سالیانه هیئت ژیمناستیک استان زنجان که با حضور سرپرست فدراسیون و در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در مجمع سالیانه مطرح شود، موضوع برنامه‌های هیئت برای سال آینده است.

وی با اشاره به اینکه هیئت ژیمناستیک استان زنجان در این مجمع هیچ برنامه‌ای برای سال آینده ارائه نکرد، ادامه داد: وقتی هیچ برنامه‌ای ارائه نمی‌شود، چطور می‌توان انتظار داشت که اعضای مجمع برای عملکرد یک ساله هیئت رأی قابل قبولی بدهند.

این مسئول با یادآوری اینکه فروردین‌ماه سال آینده این مجمع دوباره باید تکرار شود، خاطرنشان کرد: هیئت باید برنامه مدونی از آنچه که قرار است در سال آینده به اجرا گذاشته شود را به اعضای مجمع ارائه داده و از اعضا رأی اعتماد بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه شرایط کرونایی برای همه رشته‌های ورزشی در استان تاثیر گذاشت، عنوان کرد: فقط به صرف شرایط کرونایی نمی‌توان گفت که همه برنامه‌ها تعطیل بوده است؛ چرا که برخی از رشته‌ها در همین دوران توانستند برای ورزش استان افتخار کسب کنند.

کد خبر 5440553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha