۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۰۴

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان:

۴هزار نفر از استان سمنان به اردوی «راهیان نور خانوادگی» می‌روند

۴هزار نفر از استان سمنان به اردوی «راهیان نور خانوادگی» می‌روند

سمنان- فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته چهار هزار نفر از علاقمند در استان به اردوی راهیان نور خانوادگی اعزام خواهند شد.

سرهنگ علی خالقیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هم اکنون اردوی راهیان نور به شکل دانشجویی و طلاب در حال برگزاری است، تاکید کرد: نوع دیگر اعزام در قالب کاروان راهیان نور به شکل خانوادگی و با خودروهای شخصی برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با بیان اینکه چهار هزار نفر از مردم استان در قالب راهیان نور خانوادگی اعزام می‌شوند، ابراز کرد: اعزام دانشجویان با کمک دانشگاه‌های سراسر استان از ۱۳ اسفند ماه آغاز شده و یک هزار و ۱۰۰ دانشجو در حال اعزام هستند اما به محض اینکه از ۱۳ الی ۲۵ اسفند ماه راهیان نور دانشجویی در استان تمام شود، کاروان خانوادگی را اعزام خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان با بیان اینکه کاروان‌های خودروهای شخصی به نام «شهید فخری زاده» به مناطق جنوب اعزام خواهند شد، گفت: پیش بینی ما اعزام یک هزار خودروی شخصی از استان سمنان است که برنامه‌ریزی برای آن صورت گرفته و امیدواریم شرایط خوبی در این سفر معنوی رقم بخورد.

خالقیان با بیان اینکه رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کاروان‌های راهیان نور الزامی است، بیان کرد: به دلیل شیوع کرونا امسال اعزام راهیان نور دانش آموزی نداریم و به جای آن در بستر برنامه مجازی شاد برنامه‌هایی ویژه فتح‌المبین، اروند، یادمان شلمچه و بیت‌المقدس تقدیم دانش آموزان می‌شود.

وی با بیان اینکه کاروان طلاب استان سمنان نیز روز هفدهم اسفند ماه اعزام شدند، گفت: امیدواریم برنامه‌ریزی های صورت گرفته سبب شود تا همه اقشار و عاشقان فرهنگ ولایت و ایثار از این برنامه معنوی استفاده کافی را ببرند.

کد خبر 5442482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha