۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۲

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

تنها ۳۴ درصد مردم کاشان دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند

تنها ۳۴ درصد مردم کاشان دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند

کاشان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تنها حدود ۳۴ درصد مردم شهرستان کاشان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه متأسفانه اتفاقات خوبی در مورد دز سوم واکسن کرونا در کاشان نیفتاده است، اظهار داشت: دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهرستان کاشان طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا موظف هستند از ارائه خدمات به افرادی که دز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، خودداری کنند.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد از همشهریان کاشانی از دریافت واکسن امتناع کرده‌اند، ابراز داشت: در بین کودکان پنج تا ۱۲ ساله کاشانی حدود ۱۱ درصد واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه خوشبختانه با روند کاهش بستری بیماران کرونایی در منطقه کاشان شرایط کمی بهتر شده است، تاکید کرد: البته این شرایط بسیار شکننده است و با هرگونه کوتاهی ممکن است شرایط به روال سابق برگردد.

عبور از پیک قله شیوع امیکرون در منطقه کاشان

وی با اشاره به اینکه از پیک قله شیوع امیکرون در منطقه کاشان عبور کرده‌ایم، گفت: امیدواریم همشهریان کاشانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک شرایط کنونی را ادامه دهند تا به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس شویم.

دلاوری با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در مراکز تجمیعی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنان ادامه دارد، افزود: از شهروندان کاشانی که دز سوم را تزریق نکرده‌اند دعوت می‌کنیم با حضور در این مراکز حتماً دز سوم را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه مراکز ارائه خدمات سلامت کاشان در ایام نوروز فعال هستند، خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ایام نوروز نیز به صورت مداوم ضمن بازدید از واحدهای صنفی و صنعتی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این واحدها نظارت می‌کنند.

کد خبر 5442515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha