۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۹

طرح پدافندی آب شرب شهرکرد اجرا شد

طرح پدافندی آب شرب شهرکرد اجرا شد

شهرکرد- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح پدافندی آب شرب شهرکرد خبر داد و گفت: طول این طرح ۹.۵ کیلومتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، فردوس کریمی ظهر چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اجرای طرح پدافندی آب شرب شهرکرد، اظهار کرد: طول این طرح ۹.۵ کیلومتر است.

وی با بیان اینکه طرح پدافندی از سامان به شهرکرد قرار دارد، عنوان کرد: در صورت مشکل آب شرب در شهرکرد امکان تأمین آب از سامان و بلعکس در صورت ایجاد مشکل در سامان امکان رفع و انتقال آب از شهرکرد وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکل آب شرب در شهرکرد و کاهش دبی آب چشمه کوهرنگ در یک ماه قبل، تصریح کرد: طی ۲۶ روز گذشته با اجرای این طرح پدافندی آب از سامان به شهرکرد منتقل شد.

کریمی به طرح انتقال آب بن به بروجن اشاره کرد و ادامه داد: امسال اعتباری بالغ بر ۷۱۹ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده که ۶۹۹ میلیارد تومان آن تخصیص یافته، اما تنها ۳۸۲ میلیارد تومان جذب شده است.

وی با بیان اینکه این طرح آب مورد نیاز ۴۵۶ هزار نفر از جمعیت چهارمحال و بختیاری را تأمین می‌کند، مطرح کرد: ۷۶۱ میلیارد تومان اعتبار تا کنون در این طرح هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افق طرح بن به بروجن تا سال ۱۴۱۵ پیش‌بینی شده، گفت: آب شرب ۱۳ شهر و ۱۱ روستا از این طرح تأمین می‌شود.

کد خبر 5443195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha