۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۱۷

فرماندار بهارستان:

شناسایی خانواده‌های نیازمند بهارستان اولویت کار دستگاه ها باشد

شناسایی خانواده‌های نیازمند بهارستان اولویت کار دستگاه ها باشد

بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به تاکید بر محرومیت زدایی در شهرستان گفت: ضروری است که شناسایی خانواده‌های نیازمند بهارستان اولویت کار دستگاه ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نوحی، عصر چهارشنبه جلسه ستاد رفع فقر مطلق که با حضور سید ناصر موسوی معاون عمران فرمانداری، مرادی بخشدار گلستان، شهرداران گلستان، صالحیه، نسیم شهر، رؤسای ادارات و خیرین و معتمدین بهارستان برگزار شد بیان داشت: از آنجا که یکی از دغدغه‌های اساسی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور رفع فقر و محرومیت زدایی می‌باشد با تمام توان و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی پای کار باشیم.

وی افزود: در شهرستان بهارستان علی رغم محدودیتی که دارد می‌توانیم با در اختیار داشتن پتانسیل‌های موجود از جمله کارخانه دارها، اتحادیه اصناف، معتمدین محلات، هیئت‌های مذهبی، مؤسسه‌های خیریه و دستگاه‌های مربوطه برای رفع فقر مطلق شهرستان بهارستان گام‌های مؤثری برداریم.

نوحی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع به دلیل نزدیک شدن به شب عید در حوزه‌های خوراک، پوشاک و تهیه داروی خانواده‌های نیازمند که شناسایی شده اند به قید فوریت اقدامات لازم انجام پذیرد و به مرحله اجرا در بیاید.

فرماندار بهارستان در ادامه عنوان داشت: مجمع خیرین سلامت شهرستان بهارستان در بحث تهیه داروی خانواده‌های بی بضاعت پای کار باشد و همچنین راه اندازی سامانه توسط سپاه، کمیته امداد و بهزیستی جهت شناسایی خانواده‌های نیازمند در اولویت کاری قرار بگیرد.

کد خبر 5443302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس علیزاده IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      سلام و عرض ارادت خدمت فرماندار محترم جناب آقای نوحی بنده کاسب بودم تا دوسال پیش بعلت بیماری روحی تجسمی قادر به ادامه نشدم وا کارم بیکار شدم دارای دو فرزند هم می باشم یک خانواده ۴نفره هستیم بیکارم مشکل گذران زندگی داریم نامه دادین وام بگیرم کارمو ازسر بگیرم اما سنگ اندازی کردن وبه بنده وام ندادن لطف.