۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱

امام جمعه کوار:

سنگین ترین عملیات دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام است

سنگین ترین عملیات  دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام است

کوار - امام جمعه کوار بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه تاکید کرد و گفت: سنگین‌ترین عملیات تحریف دشمن این است که نظام را ناکارآمد نشان دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های امروز نماز جمعه کوار بر لزوم اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر دو فریضه مهم و سرنوشت‌ساز و جامعه پرداز است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای از بین بردن حجاب و پایمال کردن ارزش‌ها و لگدمال کردن دین طرح چهارشنبه‌های سفید را در پیش گرفته‌است، افزود: هتاکی، پرده‌دری و کشف حجاب، کمک به اهداف دشمن و از منکرات علنی است.

امام جمعه کوار با بیان اینکه موتورسواران هتاک و پرده‌در و گستاخ در جامعه مانور دهند، اظهار کرد: این هتاکان با افراد ناهی از منکر نیز درگیر می شوند و آنان را ضرب‌وشتم قرار میدهند که مایه وقاحت و شرمساری است.

حجت الاسلام گشول خواستار پیگیری جدی شورای تامین شهرستان نسبت به این مسئله شد و بیان داشت: ضروری است که این موضوع را به‌جد پیگیری شود و جلوی تکرار این منکرات گرفته شود.

خطیب جمعه کوار با بیان اینکه این اقدامات به اهداف سیاه دشمن کمک می‌کند، متذکر شد: هتاکی و پرده‌دری و کشف حجاب امنیت اجتماعی را به مخاطره می‌اندازد.

او با ذکر این موضوع که دشمن نمی‌خواهد در جامعه حیاو حجاب و پوشش باشد، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند جامعه ما درگیر انواع آلودگی‌ها پرده‌دری‌ها و پایمال کردن احکام دین باشد.

حجت الاسلام گشول در بخش دیگری از خطبه های خود ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: امروز بزرگداشت شهدا روز زنده نگه‌داشتن نام و یاد و راه و اهداف شهداست و منحصر به این روز نیست.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن نام و یاد و راه شهدا کمتر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: فرهنگ شهادت، فرهنگ ایثار و فداکاری در حقیقت اهمیت دادن به سرنوشت جامعه در مقابل فردگرایی و سودجویی غربی است.

امام جمعه کوار اضافه کرد: شهدا مظهر عقلانیت دینی و مدافع حقانیت و عدالتند.

حجت الاسلام گشول همچنین در خطبه های سیاسی خود بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه تاکید کرد و گفت: سنگین‌ترین عملیات تحریف دشمن این است که نظام را ناکارآمد نشان دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار جهاد تبیین را برای گفتمان سازی برای توصیه به‌حق و صبر برای دشمن‌شناسی لازم دانست و یادآور شد: رهبر عزیزمان در دیدار با خبرگان رهبری فرمودند تصویب بودجه سنگین و ناکارآمد غلط است.

امام جمعه کوار با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تبیین مولفه های افزایش قدرت و حل مشکلات معیشتی مردم بیان داشت: تبیین روشنگری بدون هزینه و مشخص کردن اهداف، اولویت‌ها و مایه شناخت دوست و دشمن است.

حجت الاسلام گشول در خطبه های امروز نماز جمعه کوار به مسائل سیاسی و خارجی آمریکا نیز گریزی زد و گفت: رژیم مافیایی آمریکا بحران‌زا و بحران زیست است.

وی با اشاره به اینکه بخش فراوانی از درآمدهای اقتصادی آمریکا از فروش تسلیحات نظامی به دیگر کشورها است، افزود: آمریکا سالانه میلیاردها دلار سلاح و خدمات نظامی به کشورهای جهان صادر می‌کند.

امام جمعه کوار ضمن خرسندی از قدرت نمایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه هوا فضا خاطرنشان ساخت: ایران اسلامی به لطف الهی و تلاش و همت فرزندان ملت در سپاه اولین کشور مسلمانی است که ماهواره در فضا با نام ماهواره نور ۲ ارتقا یافته و ماهواره نور ۱ پرتاب می کند.

گشول با تاکید بر اینکه ماهواره نور برای جمع‌آوری اطلاعات، رصد وضعیت پیش‌بینی سیل و حوادث طبیعی و کاربردهای نظامی و امنیتی این ماهواره در مدار قرار گرفته‌است، گفت: دشمن می‌خواست ما را در زمین قفل و مهار کند اما فرزندان و اندیشمندان و تلاشگران این ملت در هوافضای سپاه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده‌اند.

امام جمعه کوار در خاتمه به مذاکرات وین نیز اشاره کرد و افزود: توافق نهایی در مذاکرات وین فقط با قبول شروط ایران امکان‌پذیر است، و آمریکایی‌ها اگر راست می‌گویند تحریم‌ها را بردارند و برای رفع تحریم‌ها و پایداری توافق تضمین دهند تا راستی‌آزمایی شود.

کد خبر 5444298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha