۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۲

معاون خدمات شهری شهرداری قم خبر داد؛

پیش بینی ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران به مسجد جمکران

پیش بینی  ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران به مسجد جمکران

مهر-معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران از نقاط مختلف شهر به مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ذاکریان ظهر شنبه در مراسم آغاز فعالیت ستادهای خدمات رسان شهرداری به زائران در ایام نیمه شعبان اظهار داشت: شهرداری قم ۴ هزار نیرو دارد که در راستای خدمت رسانی به شهروندان و زائران کریمه اهل بیت (ع) تلاش می‌کنند هر چند که در دو سال اخیر نتوانستیم به دلیل بیماری کرونا در خدمت زائران حرم بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: بعد از دو سال وقفه در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان امسال پیش بینی می‌شود جمعیت زیادی از زائران در این ایام در قم حضور یابند.

وی افزود: ستاد تسهیلات زائران در شهرداری قم از ۴ ماه قبل فعالیت خود را آغاز نموده و مواردی از جمله ارائه خدمات در حوزه ترافیک و حمل ونقل، ایجاد پارکینگ، فراهم آوردن نیازهای زائران و بهبود مبلمان شهری و توجه به موضوع ایمنی در دستور کار بوده است.

ذاکریان بیان داشت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران از نقاط مختلف شهر به مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده است و ۴۰۰ دستگاه خودروی مکانیزه خدمات شهری برای خدمت رسانی در این ایام در حال آماده باش هستند.

کد خبر 5445237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha