۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۲۱

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان خبر داد؛

آغاز دوره دانشجویی «جهاد اکبر» در مشهد

آغاز دوره دانشجویی «جهاد اکبر» در مشهد

مشهد ـ دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان گفت: دوره دانشجویی جهاد اکبر با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری در مشهد در حال برگزاری است.

امیرحسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری بیستمین دوره دانشجویی جهاد اکبر، اظهار کرد: این دوره از روز گذشته ۲۱ اسفندماه آغاز و تا ۲۷ این ماه در مشهد ادامه، خواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر به‌دنبال تحقق حکمرانی عادلانه و عالمانه هستیم باید جامعه و دانشگاه اصلاح رخ دهد، چرا که دانشجویان مهمترین عنصر تحول خواهی هستند و ما بر این اساس محتوای آموزشی بیستمین دوره جهاد اکبر را انتخاب کرده‌ایم.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان با بیان اینکه بیستمین دوره جهاد اکبر با حضور ۵۰۰ دانشجو و مقام کشوری و لشگری برگزار می‌شود، افزود: هیأت رئیسه مجلس، رئیس و معاونان قوه قضائیه به این دوره از همایش دعوت که حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ، احمد وحیدی وزیر کشور، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عباسعلی کدخدایی از شورای نگهبان، ذبیح‌الله خدائیان از قوه قضائیه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین برخی فرماندهان ارتش و سپاه در بزرگ‌ترین گردهمایی دانشجویی قطعی شده است.

وی افزود: قصد ما این است که جلسات را به صورت چالشی برگزار کنیم تا جلسات جنس مطالبه‌گری داشته باشد.

پناهی اظهار کرد: در این دوره از همایش جهاد اکبر، کارگاه‌هایی با موضوع تحول دانشجو برگزار و در پایان دوره نیز از اعضای شرکت کننده آزمون گرفته می‌شود.

کد خبر 5445255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha