۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۱۳

با حکم استاندار خراسان رضوی؛

سرپرست فرمانداری شهرستان تایباد منصوب شد

سرپرست فرمانداری شهرستان تایباد منصوب شد

تایباد - استاندار خراسان رضوی در حکمی مهدی دونده را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تایباد منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان تایباد سه‌شنبه با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی خراسان رضوی، ائمه جمعه تسنن و تشیع، اعضای شوراهای اداری، تأمین، شهر و روستاهای شهرستان تایباد برگزار شد و مهدی دونده با حکم یعقوبعلی نظری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تایباد معرفی شد.

در ابتدای این مراسم حسین ملکی ابرده اظهار کرد: امروز بیکاری، جوانان را رنج می‌دهد و اشتغال در رأس امور باید باشد. فرماندار مسئله اشتغال را باید به جد پیگیری کند، به ویژه حمایت از کشاورزی و دامداری به عنوان شغل غالب منطقه باید انجام شود.

امام جمعه اهل تشیع شهرستان تایباد ادامه داد: همانطور که رئیس جمهور میدانی عمل‌می کند، از فرماندار دولت نیز عمل‌میدانی توقع داریم. برای سنجش فعالیت‌های کارگزاران، آرمان شهدا و انقلاب معیاری ارزشمند و ملاک ارزیابی ما است.

در ادامه مولانا غلام نبی توکلی نیز گفت: مرز دوغارون تنفس‌گاه مهم اقتصادی شرق کشور است و فرماندار باید نسبت به امورات مرز نهایت جدیت را به خرج دهد، این مرز اگر ساماندهی شود هم برای دولت و هم ملت می‌تواند درآمدزا باشد و آیت الله رئیسی هم در نوروز امسال و در کسوت ریاست قوه قضائیه ضمن بازدید از مرز به این موضوع تاکید کرد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد تاکید کرد: از نظر امنیتی، امنیت دوغارون بهترین و مثال‌زدنی در کشور است و فرماندار هیچ دغدغه‌ای درباره امنیت نخواهد داشت، نماینده عالی دولت در شهرستان باید خود را روی مسائل مهم شهرستان نظیر ساماندهی مرز دوغارون، تعیین تکلیف جاده‌های مرگ و اشتغالزایی متمرکز نماید.

در پایان این مراسم، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی، با تاکید بر ساماندهی مرز دوغارون گفت: تایباد پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد که مهم‌ترین پتانسیل آن منابع انسانی درجه یک این شهرستان است. امتیاز دیگر آن منطقه ویژه اقتصادی است و ما هم با ائمه جمعه شهرستان هم نظر هستیم که از این منطقه استفاده مناسب نمی‌شود و این گمرک در شأن جمهوری اسلامی نیست. دوغارون دروازه رشد و توسعه استان است و باید پویا و فعال باشد.

سید هادی طباطبایی با بیان اینکه ما مکلف هستیم طبق دستور قرآن در سایه حکومت اسلامی زندگی کنیم، اظهار کرد: سوسیالیست و کمونیست و دیگر تفکرات غربی در اندیشه‌های اسلامی جایی ندارد. ما امروزه وارث جمهوری اسلامی است و وزن ما به عنوان کارگزار جمهوری اسلامی باید در تراز جمهوری اسلامی باشد.

وی اضافه کرد: دولت در دوره ریاست آیت الله رئیسی، خدمتگزارانی باورمند به توان داخلی، دست پاک و جهادگر می‌خواهد و توقع مردم هم از دولت سیزدهم همین است. ما سعی و تلاش خود را کردیم تا بر همین اساس مدیران استانی و فرمانداران را انتخاب کنیم.

گفتنی است در این مراسم از خدمات محسن سیاح، فرماندار سابق تایباد که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، تجلیل شد.

کد خبر 5447789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha