وزارت خارجه سوریه:

آمریکا و غرب برای مردم سوریه اشک تمساح می ریزند

آمریکا و غرب برای مردم سوریه اشک تمساح می ریزند

یک منبع در وزارت خارجه سوریه با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی مرتکب جنایات وحشیانه ای علیه ملت سوریه شدند، گفت: علیرغم این مسأله، آنها برای سوری ها اشک تمساح می ریزند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه، یک منبع در وزارت خارجه این کشور به اقدامات ایالات متحده آمریکا و غرب واکنش نشان داد. وی گفت: آمریکا و غرب به دنبال تحمیل شروط و دیکته‌های خود به مردم سوریه هستند اما در تحقق این هدف شکست خورده و می‌خورند.

بر اساس این گزارش، منبع مذکور همچنین عنوان کرد: در حال حاضر ۱۱ سال از تجاوز تروریستی به سوریه می‌گذرد؛ تجاوزی که مورد حمایت آمریکا و کشورهای غربی بوده و هست. هدف اصلی از این تجاوز تروریستی، نابودی دستاوردها و زیرساخت‌های سوریه بوده است.

این منبع همچنین گفت: علیرغم اینکه سوریه در طول سال‌های گذشته موفق به شکست توطئه‌ها شد، اما توطئه گران همچنان در توهم توطئه‌های خود به سر می‌برند و با صدور بیانیه‌های خود، برای مردم سوریه اشک تمساح می‌ریزند.

کد خبر 5449060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      0 0
      رژیم شیطاانی صهیونیسم دهها سال است مردم فلسطین را قتل عام می کند امریکای جنایتکار چندین کشور را ویران کرده و لی غرب وحشی حتی در غالب ناتو حمایت هم می کرد ولی اشک تمساح برای اکراین جاری شده