۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳

رئیس کل دادگستری هرمزگان:

۶۳ دستور راهبردی رئیس قوه قضائیه در سفر اخیر به هرمزگان تدوین شد

۶۳ دستور راهبردی رئیس قوه قضائیه در سفر اخیر به هرمزگان تدوین شد

بندرعباس - رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: رئیس قوه قضائیه در سفر اخیر خود به هرمزگان ۶۳ دستور راهبردی در حوزه های مختلف صادر کرده اند که تمامی این دستورها تدوین و دسته بندی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی با تشریح دستاوردهای سفر اخیر حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به هرمزگان تصریح کرد: از این تعداد دستور صادر شده، ۲۸ دستور در حوزه بنادر، گمرکات و اموال تملیکی بوده که چهار دستور در نشست با مسئولان ارشد استان، ۱۵ دستور در نشست تخصصی حمایت از تولید و سرمایه گذاری، ۹ دستور در ملاقات های مردمی و دیدار با مراجعان در طول سفر و هفت دستور نیز در نشست با همکاران قضایی و اداری صادر شده است.

وی بیان داشت: بعضی از این دستورها، شامل بررسی های کارشناسی و تحلیلی و رفع ابهام ها و سئوالات در خصوص موضوع های مختلف است.

رئیس شورای قضایی هرمزگان اظهارداشت: در یکی از این دستورها رئیس قوه قضائیه، خواسته اند که کمیته ای تشکیل شود و به ۱۰ ابهام و سؤال، پس از بررسی، پاسخ دقیق و کارشناسی داده شود.

وی تاکید کرد: در نخستین ساعات پس از سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، اجرای دستورهای وی آغاز شده و تاکنون اقدام‌های خوبی در این خصوص صورت گرفته که گزارش‌های موردی آن تهیه و ارسال شده و در نهایت جمع‌بندی اجرای کامل دستورها نیز ارسال خواهد شد.

وی ابراز داشت: به اذعان مسئولان گمرک، در بازدیدهای پی در پی که از گمرکات و بنادر هرمزگان صورت گرفته، موثرترین و دقیق ترین بازدید توسط رییس قوه قضائیه انجام شده است.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در ادامه بازدیدهای استانی خود، روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰ در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده با پرواز عمومی وارد بندرعباس شد و علاوه بر بازدید از بنادر، گمرکات و انبارهای سازمان اموال تملیکی در نشست های مختلفی از جمله با فعالان اقتصادی و قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان شرکت کرد و به منظور رفع موانع و مشکلات در بخش های مختلف دستورهای لازم را صادر کرد.

کد خبر 5449214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha