۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۵۰

دبیرکل جنبش عهدالله عراق:

انقلاب اسلامی ایران مهمترین گام درمسیر تعجیل فرج امام زمان(ع) بود

انقلاب اسلامی ایران مهمترین گام درمسیر تعجیل فرج امام زمان(ع) بود

قم-دبیرکل جنبش عهدالله عراق، انقلاب اسلامی ایران را مقدس‌ترین اقدام در کل دوران غیبت کبری و مهمترین گام در مسیر تعجیل فرج امام زمان(عج) برشمرد.

به گزارش حبرنگار مهر، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری شامگاه پنجشنبه در مراسم شب نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران که به عنوان مهدی یاور سال برگزیده شد در سخنانی با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان (عج) اظهار داشت: در دوران و روزگار غیبت امام عصر (عج)؛ فتنه‌هایی پدید می‌آید که برای موفقیت در این امتحان‌ها باید با نایب امام زمان (عج) همراه باشیم.

دبیرکل جنبش عهدالله عراق بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران مقدس‌ترین اقدام در کل دوران غیبت کبری بود که با رهبری امام راحل به پیروزی رسید و موضوع ولایت فقیه از کتاب و حوزه به متن جامعه آمد و این مهمترین گام در مسیر تعجیل فرج امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همانند دوره رسول الله نبودند که دچار تفرقه شوند و امام خود را رها کنند، افزود: ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی ثابت کرد که این زمان همانند دوره پیامبر و امام علی (ع) نیست که یاری گری نداشته باشند و فریاد این عمار سر بدهند.

هاشم الحیدری تصریح کرد: ملت ایران ثابت کرد که رهبر و دین خود را تنها نمی‌گذارند و جبهه مقاومت با ام القرای جهان اسلام که نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ همراه و هم پیمان است چرا که انقلاب اسلامی ایران در تمامی جبهه‌ها مستحکم و مقاوم ایستاده است.

سقوط رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است

دبیرکل جنبش عهدالله عراق عنوان کرد: سقوط رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است.

وی افزود: تعجیل فرج فقط با دعا امکان پذیر نخواهد بود بلکه باید برای فرج در تمامی عرصه‌ها حضور در میدان داشت و با نایب امام زمان (عج) بیعت کرد و نباید اجازه داد آمریکا و اسرائیل در کشورهای اسلامی سلطه پیدا کنند.

هاشم الحیدری با گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی گفت: شهدای ما در جبهه مقاومت در تمامی سرزمین‌های اسلامی هیچگاه پیمان خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی فراموش نکردند و همواره بر عهد خود وفا دار بودند و امروز رزمندگان جبهه مقاومت گوش به فرمان نایب امام زمان (عج) هستند.

کد خبر 5449678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha