۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹

برادر شهید مدافع حرم محمد بلباسی:

شهید بلباسی برات شهادت را از هفت تپه گرفت

 شهید بلباسی برات شهادت را از هفت تپه گرفت

ساری- برادر شهید مدافع حرم محمد بلباسی گفت: شهدای مدافع حرم از جمله شهید محمد بلباسی برات شهادت خود را از خادمی شهدا و هفت تپه گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول بلباسی صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه خاک مقدس هفت تپه گنجینه‌ای برای مازندران شده است و هر روز که این گنجینه را برای زائران باز می‌کنیم، گنج جدیدی کشف می‌شود، افزود: زائران اذعان دارند که حضورشان در هفت تپه برایشان با ارزش است.

وی با اظهار اینکه راه شهدای انقلاب در دفاع مقدس تداوم پیدا کرد و در هفت تپه هم ادامه دار شد، گفت: شهدای مدافع حرم در هفت تپه خدمت کردند و برات شهادت خود را از این سرزمین گرفتند، خادمین بزرگواری، چون شهدای مدافع حرم حاج رحیم کابلی شهید بلباسی، حبیب الله پور، بریری و شهید رجایی فر برات شهادت خود را از هفت تپه گرفتند، آن‌ها نوکری زائران شهدا را کردند و در خان طومان به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: هفت تپه شاهد روایت‌های حاج رحیم بوده که هنوز پیکر مطهرش برنگشته است و شهید بلباسی در زمان مسئولیتش در سازمان اردویی سپاه کربلا به شدت پیگیری احیای هفت تپه بود و با تلاش بی وقفه همکاران این شهید در سپاه کربلا، طی چند سال با دست خالی کاروان آوردند که بیشترین جمعیت از رزمندگان جانبازان و خانواده شهدا و پیشکسوتان بودند.

برادر شهید بلباسی با اظهار اینکه لشکر ۲۵ کربلا و سپاه کربلا پای کار آمدند تا هفت تپه احیا شود و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شد، گفت: طی چند سال برپایی راهیان نور، مراسم سال تحویل در این مکان برگزار می‌شود و تپه نور الشهدا که مکان تدفین دو شهید گمنام هفت تپه است، محل پدافند هوایی لشکر بود که در بمباران سوم هوایی دشمن، دو رزمنده در آن شهید شدند.

این خادم شهدا یادآور شد: یکی از شهدا، شهید کریم کریم زاده از جویبار بود و این یادمان، به نوعی گنجینه باب الحوائج زائرین است و راه شهدا در آن ادامه دارد و هفت تپه شاهد روایتگری شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی است، شهیدی که هنوز پیکر مطهرش برنگشته است.

کد خبر 5449785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha