معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله:

انتخابات لبنان رویکرد وهویت کشور درمرحله آینده را تعیین خواهد کرد

انتخابات لبنان رویکرد وهویت کشور درمرحله آینده را تعیین خواهد کرد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله انتخابات پارلمانی آتی در لبنان را تعیین کننده رویکرد و هویت این کشور طی مرحله آینده دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله انتخابات پارلمانی آینده لبنان را مهم و حساس خواند چرا که رویکرد و هویت این کشور در مرحله آینده را مشخص خواهد کرد.

شیخ علی دعموش گفت: برخی علیه مقاومت و سلاح آن وارد انتخابات شده اند و به دنبال ضربه به مقاومت و قرار دادن کشور تحت قیمومیت آمریکا و گردن نهادن به شروط و دیکته های خارجی هستند. ما در کنار متحدان خود به منظور حفظ لبنانی قوی، مستقل و عزتمند که با تکیه به خارج و وابستگی به کشورهای بیگانه مخالفت می کند وارد این کارزار شده ایم.

دعموش تاکید کرد: حضور ما در پارلمان و دولت طی مرحله گذشته موجب حمایت از مقاومت و جلوگیری از هدف قرار دادن آن شد ضمن اینکه از اقدام آمریکا در تحمیل قیمومیت خود بر لبنان و تحقق اهداف و طرح هایش در منطقه جلوگیری کرد. امروز هم حضور ما در پارلمان برای حمایت از مقاومت و خدمت به مردم و پایه ریزی دولت و جلوگیری از وابستگی کشور به خارج ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: حزب الله با جدیت و اهتمام فراوان با این موضوع تعامل می کند و مردم و برادران و خواهران ما نیز باید با جدیت و اهتمام فراوان با آن برخورد کنند. ما باید تلاش کنیم تا به همراه متحدان خود در این نبرد نه برای یکه تازی در قدرت بلکه برای جلوگیری از کشاندن کشور به سمت و سوی دیگر و درگیر شدن با مشکلات بزرگ همانند آنچه در گذشته انجام دادند، پیروز شویم.

کد خبر 5450102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha