۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹

۵۵۰ خانواده نیازمند تحت حمایت مرکز نیکوکاری یتیم نوازان

۵۵۰ خانواده نیازمند تحت حمایت مرکز نیکوکاری یتیم نوازان

مدیر مرکز نیکوکاری یتیم نوازان گفت: در حال حاضر حدود ۵۵۰ خانواده نیازمند در سراسر کشور تحت حمایت این مرکز نیکوکاری هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مصطفی رجبی افزود: بیش از ۵۵۰ خانواده نیازمند در سراسر کشور را تحت حمایت خود داریم که اولویت ما بحث مسکن است.

وی با بیان اینکه در ۲ سال اخیر خیرین توانسته‌ایم در ساخت یا خرید ۲۴۵ مسکن مشارکت داشته باشیم، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم در شهرها اقدام به خرید مسکن داشته باشیم و در روستاها به دلیل وجود زمین، بحث ساخت مسکن را در پیش گرفته‌ایم.

رجبی سپس به اولویت دوم مرکز نیکوکاری «یتیم نوازان» اشاره کرد و ادامه داد: اولویت دوم این مرکز نیکوکاری اشتغال است. به همین منظور یک واحد خودکفایی و اشتغال تأسیس کرده‌ایم که مددجویان را برای اینکه بتوانند وارد بازار کار شوند، آموزش می‌دهیم.

مدیر مرکز نیکوکاری یتیم نوازان خاطرنشان کرد: در همین راستا بیش از ۳۶۰ مددجوی کمیته امداد که سن بالای ۲۰ سال داشته باشند دعوت کردیم و ضمن مصاحبه با آنان، تشخیص توانایی‌های هرکدام انجام شده تا آنان را در مسیری که خودشان بتوانند موفق‌تر باشند هدایت کنیم.

کد خبر 5450351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha