۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اعلام کرد؛

برپایی ۹ پایگاه خدمات بشردوستانه در همدان

برپایی ۹ پایگاه خدمات بشردوستانه در همدان

همدان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: با ۹ پایگاه ثابت و سیار در ورودی شهرستان ها به همراه تیم سحاب در طرح ایمنی و سلامت و خدمات بشردوستانه به مسافرین، در خدمت آن ها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سنجربگی شنبه در آئین افتتاح پست ایمنی وسلامت امدادگر شهید سید رضا جوادی نیک با اشاره به فرا رسیدن فصل بهار و مسافرت هموطنان به اقصی نقاط کشور، خاطرنشان کرد: در قالب طرح نوروزی، نیروهای هلال احمر با هماهنگی سایر دستگاه‌ها از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اورژانس درورودی شهرها مستقر و علاوه بر راهنمایی مسافران، آنان را با نکات ایمنی آشنا می‌کنند.

وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی با همکاری سایر نهادها و تشکل‌ها جز ماموریت هلال احمر است، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای انجام برنامه‌ها در سطح استان فراهم شده و امیدواریم نوروز خوبی در انتظار مسافران و گردشگران باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با تاکید بر لزوم توجه به رائه خدمات بشردوستانه اظهار کرد: در طرح ایمنی و سلامت وخدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، با ۹ پایگاه ثابت و سیار در ورودی شهرستان‌ها به همراه تیم سحاب در خدمت مسافرین نوروزی هستیم.

سنجربگی خاطرنشان کرد: در طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با پویش ملی بهرفت (طرح بهبود رفتارهای ترافیکی) و شعار عیدی برای همه، سفر مسئولانه در قرن جدید، قرن امید است که مسافرین با مسئولین میثاق نامه‌ای را امضا می‌کنند و به طرح ملی بهرفت می‌پیوندند.

کد خبر 5450544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha