۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳

مسئول اورژانس دیر خبر داد؛

۵ پایگاه اورژانس شهرستان دیر آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی

۵ پایگاه اورژانس شهرستان دیر آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی

بوشهر- مسئول اورژانس شهرستان دیر از آمادگی پنج پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای با شش کد در تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ناظمیان‌پور صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان از پایگاه اورژانس ۱۱۵ بندر دیر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده و به منظور خدمات‌رسانی بهتر به حادثه دیدگان انواع حوادث و سوانح احتمالی تعداد پنچ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای با شش کد فعال در شهرستان دیر آماده ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مصدومین احتمالی است.

وی با اشاره به محل‌های استقرار پایگاه‌های اورژانس فوریت‌های پزشکی در شهرستان دیر گفت: در تمامی محورهای اصلی مواصلاتی شهرستان دیر در بزرگراه بوشهر به سمت دیر در محدوده شهرستان دیر دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای آبدان و دوراهک و همچنین یک پایگاه امداد و نجات هلال احمر در روستای جاشک و در مسیر جاده ساحلی نیز دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای در منطقه بردخون و روستای دروداحمد فعال هستند.

وی اضافه کرد: در شهر دیر نیز یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ با دو کد فعال وظیفه ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مصدومین احتمالی را بر عهده دارد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ اورژانس ۱۱۵ در شهرستان دیر از توان عملیاتی و میدانی ۳۹ کاردان و کارشناس فوریت‌های پزشکی، پرستاری و هوشبری در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بهره می‌برد.

ناظمیان‌پور با اشاره به ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: شش دستگاه آمبولانس در پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه آمبولانس نیز به عنوان پشتیبان مأموریت‌های احتمالی امدادی و اورژانسی را پوشش می‌دهند.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از مسافران و رانندگان خواست کرد: با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت اصول ایمنی از وقوع حوادث جاده‌ای جلوگیری کرده و نوروزی کم حادثه رقم بزنند.

همه ساله با آغاز تعطیلات نوروزی، شهرستان دیر مقصد تعداد زیادی از گردشگران است که از اقصی نقاط میهن اسلامی با هدف استفاده از هوای بهاری، سواحل زیبا، آرام و ماسه‌ای و غروب منحصر به فرد و همچنین بازار مناسب خرید آن، راهی این شهرستان در جنوب کشور می‌شوند.

کد خبر 5452365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha