۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱:۰۲

در کمیته اشتغال و کارآفرینی شهرستان فردوس مطرح شد؛

انتقاد نماینده مردم فردوس از آمارهای غیر واقعی اشتغال

انتقاد نماینده مردم فردوس از آمارهای غیر واقعی اشتغال

فردوس- نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از ارائه آمار غیر واقعی اشتغال کوتاه مدت که به عنوان آمار پایدار در سامانه ثبت می‌شود انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید نصیرایی دوشنبه شب در اولین جلسه کمیته اشتغال و کارآفرینی شهرستان فردوس تاکید کرد: اینکه با اعطای چند میلیون تسهیلات به یک نفر بگوییم شغلی پایدار ایجاد شده، اشتباه است و باید مبنا و معیار آمارهای اشتغال تغییر کند.

نصیرایی از فرماندار فردوس خواست سهم کل استان در حوزه‌های اشتغال را بررسی کرده، تا درصد سهم فردوس از این میان مشخص شود که چه مقدار است.

امام جمعه فردوس نیز با انتقاد از قالب و معیار نادرستی که بر آمار دهی کشور حاکم است گفت: به عنوان مثال بیشترین خدمات را پایتخت‌نشینان کشور دریافت می‌کنند، در حالی که آن‌ها کمترین مشارکت را در صحنه‌های سیاسی اجتماعی و سرنوشت ساز کشور دارند.

حجت الاسلام شاکری عنوان کرد: با این رویه عدالت اجتماعی در کشور برقرار نیست، ولی جای بسی امیدواری هست که دولت دکتر رئیسی به سمت برقراری عدالت در تمام کشور پیش می‌رود.

مدیران باید در پایان سال به مردم گزارش دهند

وی تاکید کرد: در خطبه‌های نماز اعلام کرده‌ام که مسئولان در راستای عملیاتی کردن شعار سال در حوزه کاری خودشان از همین ابتدای سال با تدبیر و درایت، چنان پیش روند که در انتهای سال، در همین میعادگاه نماز جمعه بتوانند به مردم گزارش خوب و مثبتی دهند، که چند شغل ایجاد کرده یا جلو مهاجرت چند جوان را از شهرستان گرفته یا چه مقدار در مهاجرت معکوس موفق بوده‌اند.

وی با تشکر از فرماندار انقلابی و خوش فکر فردوس افزود: اکنون مجلس انقلابی قوانین خوبی تصویب می‌کند و همین جا من از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهم به مردم گزارش دهند که چه مقدار قوانینی که مجلس برای اجرا به دولت تکلیف کرده‌اند، توانسته مشکلی از مردم را حل کند.

کد خبر 5455209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      0 0
      سلام جناب نصیرایی گناه مردم چیست که تنها بیمارستان شهرستان بشرویه افتتاح نمیشه و در شهرستانهای طبس فردوس ساریان دوتا دوتا بیمارستان میسازند ایا این عدالت است جواب خدا چی بدیم