۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹

رئیس اورژانس البرز:

تصادف در جاده چالوس ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت

تصادف در جاده چالوس ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت

البرز - رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: برخورد دو دستگاه خودرو سمند در جاده کرج - چالوس ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۰۶:۳۳ صبح امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱، برخورد دو دستگاه خودرو سمند در محدوده آسارا جاده چالوس به اورژانس استان البرز اعلام شد.

وی بیان کرد: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومین حادثه به محل اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای مصدومین، در ادامه اتوبوس آمبولانس اورژانس نیز به محل اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: مصدومین سانحه ۱۰ نفر شامل پنج مرد، سه خانم و دو کودک بودند.

بابایی متذکر شد: در ابتدا اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس، در محل برای مصدومین صورت گرفته سپس تمامی آنها برای طی ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

انحراف به چپ دلیل حادثه بود

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۶ صبح امروز مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر تصادف شاخ به شاخ دو خودروی سمند را در محدوده آسارا جاده کرج - چالوس ثبت و بلافاصله عوامل پلیس را به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد که دو خودروی سمند به دلیل انحراف به چپ یکی از آنها به صورت شاخ به شاخ با یکدیگر برخورد کردند که ۱۰ نفر در این حادثه رانندگی مجروح شده اند.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه با حضور عوامل امدادی مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان انحراف به چپ یکی از خودروهای سمند اعلام شده است.

وی از رانندگان و مسافران نوروزی درخواست کرد تا با صبر و حوصله مسیر خود را ادامه داده و از انجام حرکات مخاطره‌آمیز اجتناب کنند.

کد خبر 5456022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha