۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰

آغاز داوری بخش «پژوهش و زیرساخت‌» رویداد گام دوم دانشگاه آزاد

آغاز داوری بخش «پژوهش و زیرساخت‌» رویداد گام دوم دانشگاه آزاد

مدیر کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیر ساخت در سطح سازمان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عبدالله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از شروع فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیر ساخت در سطح سازمان مرکزی خبر داد.

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ واحدهای دانشگاهی فرصت داشتند اطلاعات خود را در سامانه رویداد (azadtech.iau.ir) ثبت کنند.

وی افزود: بر این اساس در حوزه های مختلف ۸ گانه رویداد شامل کشاورزی و صنایع غذایی و تبدیلی، دارو و تجهیزات پزشکی و فراسودمندها، محصول شیمیایی، ماشین آلات و تجهیزات فناورانه ، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، صنایع خلاق، فرهنگی و هنری و گردشگری، فناوری آب و محیط زیست و نساجی، چرم و فناوری های مرتبط بیش از ۳۵۰۰ هسته پژوهشی، گروه پژوهشی، هسته آزمایشگاهی و زیر ساخت ثبت شده است.

محمدی ادامه داد: پس از ثبت اطلاعات و انجام دو مرحله داوری در واحدهای دانشگاهی و استان ها، به منظور ارزیابی این اثر ها در سطح سازمان مرکزی، دو تیم داوری در دو بخش گروه های پژوهشی و زیر ساخت تشکیل شده است. این تیم ها علاوه بر داوری پرونده های ثبت شده، مسئولیت تعریف الگوی مناسب برای ارایه در زمان برگزاری رویداد را داشته و در اردیبهشت ماه نسبت به آموزش گروه های پژوهشی و زیر ساخت اقدام خواهند کرد.

وی افزود: در بخش آموزش تاکید بر نحوه پرورش ایده ها و شکل ارایه آن به صندوق های پژوهش و فناوری و همچنین به صنایع و سازمان ها به منظور کسب حمایت های ایشان خواهد شد.

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از روسای شورای پژوهش وفناوری استانی و روسای مراکز خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی استان ها خواست با توجه به امکان ویرایش داده ها مجدد پرونده های ثبت شده را بررسی کرده و نواقص احتمالی را رفع کنند. با توجه به تاکید اصلی رویداد بر کیفیت تیم ها، پرونده های ناقص در صورت عدم تکمیل و عدم امکان اصلاح رد خواهد شد و تمام تلاش تیم داوری انتخاب بهترین ایده ها متناسب با نیاز جامعه و کاربردی بودن آن خواهد بود.

رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی به منظور معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیتهای حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه در سطح ملی با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارتاپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق، از تاریخ ۸ تا ۱۱ خرداد ماه سال جاری در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 5456190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha