۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳

در نوروز ۱۴۰۱ اتفاق افتاد؛

کاهش ۱۷ درصدی جابجایی مسافرین نوروزی با ناوگان عمومی در قزوین

کاهش ۱۷ درصدی جابجایی مسافرین نوروزی با ناوگان عمومی در قزوین

قزوین- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از کاهش ۱۷ درصدی جابجایی مسافرین نوروزی با ناوگان عمومی در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر علیرضا معیری پور اظهار کرد: همزمان با آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور در نیمه اسفند ۱۴۰۰ تاکنون، ۴ هزار و ۳۷۰ مسافر این کاروان‌ها از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: سفر این تعداد مسافر کاروان‌ها توسط ۱۱۸ دستگاه اتوبوس مربوط به ناوگان عمومی انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه با اشاره به عملکرد این معاونت در بخش جابه جایی مسافران نوروزی نیز گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز سیزده فروردین امسال ۷۲ هزار و ۵۹۲ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه سفر کرده‌اند که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است.

معیری پور افزود: در این مدت به منظور حفظ و ارتقای خدمات رسانی به مسافران نوروزی گشت‌های نظارت و بازرسی ناوگان حمل و نقل عمومی با قوت و مستمر در تمام ساعات شبانه روز توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک و حمل و نقل مسافر انجام شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: این اداره کل تمام توان خود را برای تأمین ناوگان اتوبوسی ایمن و کارآمد هم برای کاروان‌های راهیان نور و هم سایر مسافران به کار بسته است.

کد خبر 5458348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha