۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳

مدیرکل منابع طبیعی فارس اعلام کرد؛

رفع تصرف ۳۱ هکتار از اراضی ملی فارس در ایام نوروز

رفع تصرف ۳۱ هکتار از اراضی ملی فارس در ایام نوروز

شیراز - مدیرکل منابع طبیعی فارس گفت:در ایام تعطیلات امسال با پایش مستمر،کنترل، نظارت و تلاش همکاران یگان‌ حفاظت از عرصه های منابع طبیعی ۳۱ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسن صمد نژاد افزود: در ایام تعطیلات امسال با پایش مستمر، کنترل، نظارت و تلاش همکاران یگان حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی ۳۱ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۱۰ تن چوب بلوط و۶۰۰ کیلوگرم زغال جنگلی کشف و ضبط، ۷۵ کوره‌ی زغالی امحاء و ۷ متخلف نیز به همراه ۴۵ دستگاه خودرو دستگیر شدند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در ادامه از آزاد سازی ۳۱ هکتار از اراضی ملی در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: در این راستا نیز ۱۵ فقره پرونده تخریب و تصرف و ۲۱ فقره پرونده خلع ید نیز تشکیل گردید.

وی در ادامه با اشاره به نظارت نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در این ایام بویژه روز طبیعت افزود: توزیع کیسه‌های زباله در ورودی عرصه‌های طبیعی شهرستان و بین مردم ارائه هشدارهای لازم جهت جلوگیری از قطع سرشاخه درختان و بوته‌ها و نیز پرهیز از روشن کردن آتش در این عرصه‌ها از جمله اقدامات انجام گرفته در این راستا بود.

کد خبر 5463376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      0 0
      چرازمینهای منابع طبیعی روستاهای فارس مخصوصافیروزآبادفارس تبدیل به زمینهای کشاورزی میکنندبدون مجوزلطفلارسیدگی کنیددامنه کوهارامیتراشنندزورزیادهابرویدببینید
      • رضا IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
        0 0
        چون اونها پارتی دارند ، من و تو نداریم یا ممکنه مثل من با اعصاب خوردی رفتی با منابع طبیعی حرف زدی، سراغ دارم که میگم، تخریب میکنند ولی کسی نمیاد حتی نگاه کنه، سراغ دارم توی شهرستان فسا بصورت باغ در اومده ، سراغ دارم توی استهبان ۲ هکتار تخریب شده، سراغ دارم که میگم ، ولی یه زمین ۱۰۰۰ متری برای......